اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان خبر داد

کنترل ترافیک استان با 114 تیم پلیس/ کردستان رتبه دوم کنترل ترافیک را داراست

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان با بیان اقدامات پلیس برای کنترل محورهای مواصلاتی استان در ایام پایانی سال از حضور 114 تیم راهنمایی و رانندگی در جاده‌های برون شهری خبر داد.

کنترل ترافیک استان با 114 تیم پلیس/ کردستان رتبه دوم کنترل ترافیک را داراست

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمود قنبری ظهر امروز در رزمایش نوروزی پلیس کردستان با تشریح اقدامات دستگاه‌ها برای رفاه و آسایش شهروندان اظهار کرد: 114 تیم راهنمایی و رانندگی، 240 تیم اداره ‌راه و شهرسازی به همراه 70 پایگاه هلال‌احمر و بیش از 70 پایگاه فوریت‌های پزشکی وظیفه حفظ امنیت و خدمات‌رسانی را برعهده دارند.

وی همچنین با اشاره به افزایش گشت‌های مختلف پلیس برای حفظ امنیت در حوزه درون شهری از اتخاذ تدابیر جدید در این زمینه خبر داد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان با تاکید بر کاهش تصادفات و تلفات در جاده‌های استان گفت: کاهش 21 درصدی تلفات در 11 ماهه سال جاری نشانه تلاش تمامی دستگاه‌های مسئول در این زمینه بوده است.

قنبری با بیان اینکه در حوزه درون شهری با وجود افزایش مولفه‌های تاثیرگذار  تصادفات، برای هشتمین سال متوالی با کاهش آمار تصادف مواجه بوده‌ایم خاطر نشان کرد:  در سال جاری تلفات جاده‌ای ناشی از تصادفات درون شهری 34 درصد و تلفات ناشی از تصادفات برون شهری 21 درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه بسترهای لازم برای بهبود وضعیت ترافیک از جمله توپوگرافی و وضعیت جغرافیایی در استان کردستان نسبت به سایر استان‌ها فعال نیست اما با این حال رتبه دوم کشور را در زمینه کنترل ترافیک داریم.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به کاهش اعمال قانون و جریمه رانندگان از سوی ماموران علت این مسئله را همکاری مناسب مردم،توجه به توصیه‌های پلیس و سایر دستگاه‌ها و همچنین ارتقای فرهنگ ترافیکی شهروندان ذکر کرد.

قنبری با بیان اینکه هدف پلیس و سایر نهادهای ذیربط این است که مسافران و شهروندان در گذر از محورهای مواصلاتی خاطره خوبی از جاده‌های استان و امنیت پایدار در آن داشته باشند از مردم خواست با توجه بیشتر به توصیه‌های پلیس بویژه در زمینه اعمال محدودیت‌های ترافیکی‌، مسئولان را در راستای خدمت‌رسانی بهتر یاری کنند.

وی با تاکید براینکه دستگاه‌های انتظامی و امدادی در زمان آسایش شهروندان وظایف‌شان دوچندان می‌شود از تلاش مجموعه دستگاه‌های مسئول در این زمینه قدردانی کرد.

قنبری در پایان با اشاره به تلاش رسانه‌ها که همواره و بویژه در ایام پایان سال اثرگذاری مناسبی در افزایش رفاه و آسایش مردم داشته‌اند تقدیر کرد.

پس از سخنان جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان، خودروهای انتظامی و امدادی متشکل از پلیس، هلال احمر، فوریت‌های پزشکی، آتش نشانی، راه و شهرسازی و سازمان پایانه‌ها در رزمایش شرکت کردند.

انتهای پیام/79012/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول