اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان تأکید کرد

لزوم نصب دوربین‌های کنترل سرعت در نقاط کور همدان

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: برای کنترل بیشتر ترافیک باید در نقاط کور شهرهای استان دوربین کنترل ترافیک نصب شود.

لزوم نصب دوربین‌های کنترل سرعت در نقاط کور همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز کنترل ترافیک استان همدان با بیان این‌که تعداد خودروهای کشور نسبت به چند سال گذشته سه برابر شده است، اظهار داشت: در طول سال‌های گذشته تعداد تلفات و حوادث رانندگی به یک سوم نسبت به گذشته کاهش یافته است. 

وی ادامه داد: تعداد خودروها در حالی افزایش یافته که سرعت نیز رو به افزایش بوده و سرعت زیاد کامیون‌ها یکی از عوامل ایجاد حوادث رانندگی است. 

استاندار همدان عنوان کرد: یکی از عوامل کاهش آمار تصادفات حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان است.

وی در ادامه با شاره به این‌که در سال گذشته تعداد 700 هزار نفر در ایام نوروز به استان همدان مسافرت کردند، افزود: این حجم از افراد با توجه به این‌که از خودرو استفاده می‌کنند بار ترافیکی زیادی را ایجاد می‌کند.

آزاد ادامه داد: با توجه به راه‌اندازی آزادراه و وضعیت آب و هوایی استان در ایام نوروز سال 92، میزان بیشتری گردشگر به همدان خواهند آمد و مرکز مانیتورینگ همدان نقش مؤثری در کنترل ترافیک ایفا خواهد کرد. 

وی در ادامه با بیان این‌که دنیا به سمت استفاده از تجهیزات الکترونیکی حرکت کرده است، اظهار داشت: پلیس ایران هم باید از تجهیزات مدرن الکترونیکی در کنترل تخلفات استفاده کند و با توجه به این‌که متخلفان همگام با تکنولوژی به تجهیزات مدرن مجهز شدند باید پلیس از آن‌ها جلوتر حرکت کنند.

استاندار همدان تصریح کرد: امیدواریم به‌زودی نصب دوربین‌ها برای کنترل ترافیک به اتمام برسد و نیازی نیست که در همه جا از نیروی انسانی برای کنترل ترافیک استفاده کرد.

وی در پایان گفت: نصب دوربین‌های کنترل سرعت و هدایت ترافیک در روان‌سازی ترافیک مؤثر است و باید کمک شود که نقاط کور هم به دوربین کنترل سرعت مجهز شود.

انتهای پیام/89019/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول