اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

بیش از یک هزار گفتمان دینی در لرستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری یک هزار و 195 گفتمان دینی در سال جاری در استان خبر داد.

بیش از یک هزار گفتمان دینی در لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، حجت الاسلام علی خادمی گفت: برگزاری طرح گفتمان‌های دینی از طرح‌‌های موفق و تاثیرگذار است که با رصد آسیب‌‌ها و شبهات موجود در جامعه و تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف پاسخگوی مسائل و مشکلات جوانان و نوجوانان است.

وی اظهار داشت: ایجاد فضای مناسب و امن برای طرح پرسش‌های مخاطبان و تعمیق مبانی نظری، اعتقادی و ارزشی مخاطبان به ‌واسطه زدودن شبهات به روش چهره به چهره، بستر‌سازی مناسب برای ایجاد تعامل میان جوانان و نوجوانان و اساتید، ایجاد بینش و توانایی تحلیل در رویدادهای فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی از مهم‌ترین اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی است.

خادمی تصریح کرد: این گفتمان‌ها با موضوعات متنوع جنگ نرم، آسیب‌های اجتماعی، زن و خانواده در اسلام، تولید ملی حمایت از کار و سرمایه داخلی، عفاف و حجاب، فرق و نحله‌های انحرافی، نماز و جوانان، ولایتمداری و بصیرت، غدیر و دیگر موضوعات مورد نیاز جامعه با استقبال پرشور مخاطبان و موفقیت کامل در سطح استان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع 101 هزار و 96 نفر شرکت کننده در این گفتمان‌ها، تعداد 68 هزار و 799 نفر زن و 32 هزار و 297 نفر مرد حضور داشته و از تعالیم ناب اسلامی بهره‌مند شدند.

وی گفت: از مجموعه گفتمان‌های دینی برگزار شده، 909 گفتمان در مراکز آموزشی ، 211 گفتمان در مساجد، 75 گفتمان در کانون‌های دینی و تشکل‌های مذهبی و نهادها و دستگاه‌های دولتی برگزار شده است.

انتهای پیام/2304/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول