اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل خبر داد

کشف 572 هزار مواد محترقه و دستگیری 102 نفر در اردبیل

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف 572 هزار مواد محترقه و دستگیری 102 نفر در اردبیل به خاطر تولید توزیع و پخش این مواد محترقه و انفجاری خبر داد.

کشف 572 هزار مواد محترقه و دستگیری 102 نفر در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر ابراهیم کریم‌خانی صبح امروز در جلسه هماهنگی برای کاستن از آسیب‌های چهارشنبه‌سوری در اردبیل اظهار داشت: پلیس برای ایام پایانی سال به ویژه چهارشنبه‌سوری تدابیر ویژه‌ای را اندیشیده است و طرح خود را به صورت منسجم همراه با دستگاه‌های متولی انجام می‌دهد.

وی گفت: با همکاری خود مردم و هوشیاری پلیس تا کنون بیش از  572 هزار و 831 عدد مواد محترقه و انفجاری در سطح استان کشف شده و در این زمینه 102 نفر فروشنده و تولید کنند و همچنین توزیع کننده دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.

این مسئول مرزی بودن شهرستان را یکی از علل و عوامل ورود این میزان مواد محترقه اعلام کرد.

کریم‌خانه ادامه داد: یقین داشته باشیم که دشمنان در صدد ایجاد نا امنی در داخل کشورمان به بهانه چهارشنبه‌سوری هستند که امیدواریم خانواده‌ها مراقبت بیشتری از فرزندان‌شان داشته باشند و اگر قرار است در چهارشنبه‌سوری جشن و پایکوبی نیز صورت بگیرد باید در محله‌ها و کوچه‌ها و جلوی منازل با رعایت مقررات و قوانین و شئونات اجتماعی انجام شود چرا که زیبنده مردم و نظام ما نیست که عده‌ای بخواهند از فرصت چهارشنبه‌سوری برای بر هم زدن نظم و آرامش و همچنین خدشه وارد کردن به امنیت استفاده کنند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل در ادامه به طرح نوروزی پلیس نیز اشاره کرد و افزود: پلیس از 24 اسفند تا 17 فروردین به صورت آماده باش و با بسیج تمام امکانات و نیرو در داخل شهر جاده‌ها، خیابان‌ها و مسیرهای پر تردد حاضر خواهد بود و به صورت دو شیفته ارائه خدمات خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریم‌خانی با بیان اینکه آخرین چهارشنبه سال هفته آینده خواهد بود  ابراز داشت:  پلیس برای پاسداری از رسم دیرین و صیانت از آن برای بالا بردن شادی و افزایش امنیت اجتماعی اقدامات لازم را انجام داده و خانواده‌ها نیز باید مراقبت کافی داشته باشند.

وی تصریح کرد: نباید بر اثر سهل‌انکاری‌ها جوانان و نوجوانان ما و حتی کودکان چشم، گوش و اعضای خود را از دست داده و قطع عضوی صورت بگیرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: سال گذشته 71 نفر در استان اردبیل نقص عضو شده‌اند که معلوم نیست این آسیب‌ها قابل جبران است یا نه.

انتهای پیام/62003/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول