اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان:

طرح نوروزی سفیران مهربان در شیروان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان از اجرای طرح سفیران مهربان در ایام نوروز خبر داد و گفت: هدف از اجرای این طرح فعالیت و ارائه خدمات در زمینه‌های درمانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی است.

طرح نوروزی سفیران مهربان در شیروان اجرا می‌شود

رمضانعلی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان از اجرای طرح سفیران مهربان در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح فعالیت و ارائه خدمات در زمینه‌های درمانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی است که با همکاری هلال احمر استان خراسان شمالی در سطح شهرستان شیروان، بجنورد و آشخانه برگزار می‌شود.

وی افزود: در هر یک از اکیپ‌های سه‌گانه 15 نفر پزشک، پرستار، بهیار و داوطلب حضور دارند که کارهای فرهنگی و هنر و بهداشتی را انجام می‌دهند.

مختاری از ایجاد پیک موتوری در ایام نوروز با هدف ارائه خدمات موتور سواران در جاده‌های فاروج و شیروان به مصدومان و حادثه دیدگان احتمالی خبر داد.

وی از برپای سه چادر نماز در ایستگاه راهنمای نوروزی و ایجاد دو چادر امداد و نجات در پارک‌های این شهر خبر داد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شیروان گفت: در آستانه سال نو یک کاروان سلامت به دو روستای محروم شیروان به ارائه خدمات ویزیت و توزیع دارو رایگان پرداختند.

وی همچنین از ایجاد 8 پایگاه امداد و نجات و راهنمای مسافران در ایام نوروز در شیروان خبر داد.

مختاری با بیان اینکه 11 هزار نفر عضو هلال احمر شیروان هستند خاطرنشان کرد: هزار نفر از عوامل اجرایی در طول نوروز به صورت 24 ساعته با هلال احمر شیروان همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/63001/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول