اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه عباس‌آباد خبر داد:

بهره‌مندی بسیج از روش‌های نوین برای تحقق ارتش ده‌ها میلیونی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه عباس‌آباد گفت: در دهه حاضر که با عنوان پیشرفت و عدالت نام‌گذاری شده بسیج از روش‌های نوینی برای جذب حداکثری همه اقشار و گروه‌ها به منظور تحقق ارتش ده‌ها میلیونی بهره خواهد برد.

بهره‌مندی بسیج از روش‌های نوین برای تحقق ارتش ده‌ها میلیونی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از عباس‌آباد، سیاوش طالشی عصر امروز در نخستین گردهمایی مجمع بسیج اقشار این شهرستان به بیان اهداف و برنامه‌های بسیج اقشار پرداخت و افزود: هدف از تشکیل این مجمع، کمک و تسریع در تحقق اهداف خرد و کلان جامعه اسلامی و حرکت شتابان به سمت و سوی تشکیل بسیج ده‌ها میلیونی حکومت اسلامی است.

طالشی با اشاره به برخی دیگر از اهداف تشکیل مجمع بسیج اقشار در شهرستان عباس‌آباد تصریح کرد: پرهیز از روش‌های سنتی جذب نیرو در بسیج و استفاده از ظرفیت همه اقشار جامعه از جمله اهداف دیگر تشکیل این مجمع است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه عباس‌آباد اظهار داشت: این گردهمایی برای نخستین بار جهت تحقق اهداف مذکور و با حضور بسیجیان، متخصصان و صاحب‌نظران این شهرستان برگزار شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این مجمع متشکل از شوراهای اندیشه و همفکری همه اقشار بسیج شهرستان است، جامعه مهندسین، ادارات و سازمان‌ها، جامعه پزشکان، جامعه فرهنگیان و جامعه هنرمندان از جمله این اقشار و عضو شورای اندیشه و همفکری این مجمع هستند.

طالشی با اشاره به نقش حساس و اثرگذار بسیج در تمام دوران عمر با برکت انقلاب اسلامی تأکید کرد: باید همیشه و در هر حال ادامه‌دهنده راه شهدا و امام امت براساس منویات رهبر انقلاب باشیم.

به گزارش فارس، در پایان این گردهمایی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از بسیجیان برتر شهرستان عباس‌آباد در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و علمی تجلیل شد.

انتهای پیام/86019/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول