اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لردگان:

9 خانه عالم در لردگان احداث شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لردگان از ساخت 9 باب خانه عالم در این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

9 خانه عالم در لردگان احداث شد

احمدرضا خدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: بیش از 300 گواهی قرآنی از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان لردگان به قرآن‌آموزان اعطا شد.

وی افزود: 300 خواهر و 100 برادر در دوره‌های قرآنی تشکیل شده شرکت کرده بودند و در پایان به افرادی که نمره حد نصاب کسب کردند گواهی پایان دوره‌های روخوانی، روانخوانی، حفظ، مفاهیم و تفسیر نورالهدی 5 قرآن کریم اعطا شد.

خدری ادامه داد: با استقبال چشمگیر جوانان و نوجوانان از کلاس‌های مختلف قرآن کریم مانند روخوانی، روان‌خوانی و مفاهیم، طرح 1446 نیز در این شهرستان تشکیل شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان در ادامه از برگزاری 10 محفل انس با قرآن در لردگان خبر داد و گفت: قرآن بهترین راهنما و معلم برای انسان در تمام امور و زندگی است، چراکه قرآن کتابی است که در آن هیچ‌گونه انحرافی وجود ندارد و پیروی از آن سعادت اخروی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به کمک 400 میلیون ریالی بسیج سازندگی سپاه به ساخت خانه‌های عالم در لردگان، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی سپاه شهرستان لردگان 400 میلیون ریال به خانه‌های عالم شهرک هجرت دو و روستای دهنو میلاس لردگان برای ساخت هر چه سریع‌تر کمک کرده است.

خدری افزود: با اختصاص این اعتبارات مراحل ساخت و تکمیل خانه‌های عالم شهرک هجرت 2 و روستای دهنو میلاس شهرستان لردگان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به ساخت 9 خانه عالم در این شهرستان تصریح کرد: حضور دائم روحانی در روستاها باعث تقویت مبانی دینی، اعتقادی و مذهبی روستاییان و رونق گرفتن آیین‌های مذهبی خواهد شد و همگان باید بتوانند از این فرصت ارزشمند برخوردار شوند.

انتهای پیام/68001/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول