اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره خبر داد

احداث و تجهیز 8 خانه عالم در شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره از احداث و تجهیز 8 خانه عالم در این شهرستان خبر داد.

احداث و تجهیز 8 خانه عالم در شبانکاره

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد پیش از ظهر امروز در بازدید از خانه‌های عالم در دست احداث در شبانکاره اظهار کرد: احداث خانه‌های عالم گامی در راستای گسترش فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه بوده و تکمیل این اماکن امری لازم است.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی برای تکمیل و تجهیز این اماکن اهتمام جدی دارد و طی چند سال اخیر بیشترین تلاش را برای راه‌اندازی خانه عالم در منطقه داشته‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره از احداث و تجهیز 8 خانه عالم در شبانکاره خبر داد و خاطر نشان کرد: امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل و راه‌اندازی این مراکز باشیم.

نیک‌نژاد از پیشرفت 90 درصدی خانه عالم قلایی خبر داد و تصریح کرد: روند تکمیل ساختمان این خانه عالم از پیشرفت 90 درصدی برخوردار است و کارهایی از قبیل نصب کنتور آب و برق، کابینت آشپزخانه و موارد جزئی در دستور کار قرار دارد.

وی از پیشرفت 60 درصدی خانه عالم دهداران خبر داد و افزود: روند ساخت و تکمیل این خانه عالم از پیشرفت 60 درصدی برخوردار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره اظهار کرد: کارهایی از قبیل سرامیک آشپزخانه، رنگ‌آمیزی درب و پنجره، برق‌کاری، لوله‌کشی آب، نصب درب‌های حیاط و خانه، وسایل خنک کننده و گرم کننده، ایزوگام و کابینت آشپزخانه از مراحل پایانی عملیات تکمیل این مجموعه محسوب می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به وضعیت خانه عالم چهاربرچ نیز گفت: عملیات ساخت و تکمیل ساختمان این خانه عالم از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است.

نیک‌نژاد یادآور شد: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های دینی و تلاش برای ارتقای سطح کیفی برنامه‌های مذهبی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2451/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول