اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت به تیم ملی زیر 22 سال

مدافع صبا در تورنمنت قطر ملی پوش شد

خبرگزاری فارس: مدافع چپ تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عضو تیم ملی زیر 22 سال کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی تورنمنت قطر شد.

مدافع صبا در تورنمنت قطر ملی پوش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های فوتبال قهرمانی تورنمنت بین‌المللی قطر با برنامه‌ریزی قطری‌ها در تعطیلات سال جدید برگزار می‌شود و طی آن تیم ملی فوتبال امید زیر 22 سال کشورمان نیز با ترکیبی از بهترین‌های فوتبال کشور قصد حضور موفق در این رقابت‌ها را دارد.

در راه اعزام به رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی قطر یکی از بازیکنان خوشنام سال‌های نه چندان دور فوتبال کشور و عضو سابق تیم‌های ملی و استقلال تهران هدایت سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 22 سال کشورمان را بر عهده دارد که این چهره علیرضا منصوریان است.

هافبک سابق استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان در تلاش برای جبران اتفاقات عجیب دوران مربیگری‌اش در تیم ملی امید المپیک کشورمان که منجر به شکست این تیم برابر عراق و ناکامی در صعود به المپیک 2012 لندن شد، ابتدا بهترین تیم را در رقابت‌های قهرمانی امیدهای زیر 22 سال قاره کهن تشکیل داد و تدارک دید و تیم ملی راهی مرحله نهایی شد و حالا قصد دارد با قدرت در مرحله نهایی برای کسب عنوان قهرمانی تلاش کند، چیزی که دور از دسترس امیدهای فوتبال کشورمان نیست.

منصوریان برنامه‌های خود در تیم ملی امید زیر 22 سال را از فروردین ماه امسال از سر می‌گیرد و تاکنون چند مرحله از اردوها و برنامه‌های آماده‌‌سازی جدید را برای تقویت آمادگی این تیم با حضور ملی‌پوشان باشگاه‌های مختلف لیگ برتر و دسته اول برنامه‌ریزی کرده است.

این مربی در فاصله زمانی مناسب تا آغاز بازی‌های تیم ملی امید در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، 35 بازیکن مورد نظر خود از باشگاه‌های مختلف را به تیم ملی زیر 22 سال دعوت کرد تا در تورنمنت بین‌المللی قطر به میدان بروند که در بین آنها بازیکن خط دفاعی تیم فوتبال صبای قم در این فصل لیگ برتر کشور یعنی سعید لطفی نیز حضور دارد.

سعید لطفی بازیکن 22 ساله سابق تیم فوتبال راه آهن تهران در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و شهرداری اراک در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان است که در آغاز لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور به تیم فوتبال صبای قم پیوست.

این بازیکن در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یکی از بازیکنان موثر صبا بوده است که در سمت چپ خط دفاعی بازی‌های بسیار خوبی ارائه کرده و در مرحله مقدماتی مسابقات نیز عضو تیم ملی کشورمان بود و با تیم ملی راهی مرحله نهایی شد.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال رده سنی زیر 22 سال کشورمان در حالی برگزار می‌شود که مسابقات تورنمنت بین‌المللی قطر روزهای اول تا پنجم فروردین ماه سال جدید در شهر دوحه و با حضور تیم‌های ایران، قطر، مراکش و ترکیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول