اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس تأکید کرد

لزوم رفع بحران آب در روستاهای همدان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان این‌که مهم‌ترین بحران سال آینده استان مربوط به کم‌آبی در روستاها است، گفت: برای بحران آب در روستاهای همدان باید تدبیری اندیشیده شود.

لزوم رفع بحران آب در روستاهای همدان

علی‌نعمت چهاردولی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بحران آب در استان همدان اظهار داشت: باید با ارائه راهکارهای مناسب و به موقع مانع از تشدید این بحران در استان شویم.

وی با بیان این‌که باید میزان مصرف آب در سطح استان بیش از گذشته مدیریت شود، تأکید کرد: با توجه به شرایط پیش‌رو، وضعیت آب روستایی استان، در سال آینده بسیار بحرانی خواهد بود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین بحران سال 92 استان را تأمین آب روستاها دانست و اظهار داشت: بحران موجود چه در بخش آب شرب و چه در بخش کشاورزی مشخص است.

وی با بیان این‌که از هم‌اکنون باید فکری برای رفع این مشکل اندیشیده شود، تأکید کرد: حدود 290 روستا در سطح استان وجود دارد که از اول تابستان امسال 120 روستا دارای بحران کم‌آبی بوده‌اند.

چهاردولی اظهار داشت: 80 روستا نیز با تانکر آبرسانی می‌شدند و در وضعیت بحران شدید قرار داشتند.

وی با اشاره به سهم نیم درصدی استان همدان از بخش صنعت کشور، گفت: استان همدان در زمینه اقتصاد و صنعت هم مشکل جدی دارد که باید نسبت به رفع این مشکل چاره‌ای اندیشید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: باید با تقویت بخش صنعت استان و تمرکز بر این مهم زمینه اشتغال مردم را فراهم کرد چون استان همدان دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش صنعت است که باید از آن استفاده شود.

انتهای پیام/89002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول