اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان:

هدف کسانی که آرامش جامعه را برهم می‌زنند فتنه‌انگیزی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان گفت: هدف کسانی که آرامش جامعه را برهم می‌زنند فتنه‌انگیزی است.

هدف کسانی که آرامش جامعه را برهم می‌زنند فتنه‌انگیزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در جمع بسیجیان دشتستان اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روزبه‌روز شاهد اقتدار بیشتر نظام هستیم.

وی افزود: بیشتر موفقیت‌های نظام اسلامی مرهون بسیج و بسیجیان است و از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد حضور بسیج در تمام عرصه‌ها بودیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: انتخابات خرداد سال آینده از مهمترین رویدادهای کشور است و از هم‌اکنون باید آماده برگزاری این انتخابات باشیم.

هاشمی با بیان اینکه هدف کسانی که آرامش جامعه را بر هم بزنند فتنه‌انگیزی است تصریح کرد: جامعه در آستانه انتخابات، احتیاج به آرامش دارد و هدف کسانی که آرامش جامعه را بر هم می‌زنند فتنه‌انگیزی است.

وی یادآور شد: کسانی که تلاش می‌کنند دانسته یا نادانسته فضای جامعه را در آستانه انتخابات امنیتی کنند به نفع دشمن کار کرده و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

این مسئول اضافه کرد: وظیفه ما در برهه کنونی، ایجاد آرامش و امید بخشی به جامعه است و باید تلاش کنیم بیش از پیش در راستای این هدف تلاش کنیم.

هاشمی ابراز داشت: رمز موفقیت نظام اسلامی وحدت و همدلی و حرکت در مسیر ولایت فقیه است و همه باید با تبعیت از ولایت فقیه برای رشد و بالندگی ایران اسلامی گام برداریم.

وی افزود: دشمن با ترفندهای مختلف برای اختلاف‌افکنی در بین مردم و مسئولان تلاش می‌کند و باید هوشیار باشیم و نقشه دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/2451/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول