اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد خبر داد

کسب درآمد 50 میلیارد تومانی برای کشور با برداشت از مخزن مشترک گنبدلی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‎نژاد از کسب درآمد 50 میلیارد تومانی برای کشور از سوی این شرکت خبرداد.

کسب درآمد 50 میلیارد تومانی برای کشور با برداشت از مخزن مشترک گنبدلی

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخس، مسعود حسنی ظهر امروز در جلسه پایانی بررسی عملکرد واحدهای این شرکت اظهار داشت: در گذشته به دلیل کاهش فشار این مخزن، امکان برداشت گاز میسر نبود، اما امسال با تدابیر و تمهیدات انجام شده از این مخزن مشترک بین ایران و ترکمنستان 108 میلیون متر مکعب گاز دریافت کردیم.

وی افزود: با برداشت 108 میلیون متر مکعب گاز از این مخزن مشترک، پالایشگاه گاز شهید هاشمی‎نژاد توانست برای شرکت ملی گاز ایران 50 میلیارد تومان درآمد کسب کند.

وی همچنین به تلاش کارکنان این مجتمع گازی در تولید پایدار گاز اشاره و تصریح کرد: در طول سال با افزایش بهره‌وری و بدون اضافه شدن واحدی به واحدهای پالایشگاه توانستیم روند دریافت گاز ترش و شیرین را افزایش دهیم.

حسنی تاکید کرد: از اوایل سال جاری تاکنون 8/5 دهم درصد افزایش دریافت گاز ترش و شیرین را شاهد بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در ادامه به تولید گوگرد در این شرکت اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای سال جاری توانستیم 1/6 دهم درصد گوگرد بیشتر تولید کنیم که همه این افتخارات با تلاش‌های یکایک کارکنان این شرکت محقق شده است.

وی همچنین به افتخارات این شرکت در کشور اشاره و افزود: کسب رتبه دوم نظام پیشنهادات کشور، کسب رتبه برتر صنعت سبز کشور، کسب مقام دوم HSE در شرکت ملی گاز ایران و کسب تندیس بلورین تعالی سازمانی از جمله افتخارات این شرکت طی سال جاری به شمار می‌رود. 

حسنی با اشاره به اینکه این پالایشگاه تنها قطب تولید انرژی گاز طبیعی در شرق کشور است، یادآور شد: در حال حاضر این پالایشگاه شش استان حوزه شمال و شرق کشور شامل خراسان‌رضوی، شمالی، جنوبی، گلستان، مازندران و بخشی از استان سمنان را تحت پوشش گاز رسانی دارد.

انتهای پیام/70005/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول