اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه شاهرود:

اولویت اساسی بسیج خدمت به مردم و جامعه اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه علمیه شاهرود گفت: اولویت اساسی بسیج با توجه به اسلام و انقلاب، خدمت به مردم و جامعه اسلامی و تحقق منویات ولایت است.

اولویت اساسی بسیج خدمت به مردم و جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام مرتضی اشرفی ظهر امروز در نخستین مجمع عمومی بسیج شهرستان شاهرود که با حضور نخبگان و ایده‌پردازان انقلاب اسلامی در اقشار مختلف بسیج در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: دایره شمول اسلام بسیار گسترده است؛ بنابراین باید از نگاه تک بعدی به اسلام خودداری کنیم.

رئیس حوزه علمیه شاهرود افزود: تصورمان این‏گونه نباشد که اسلام در نماز، روزه و حج و زکات خلاصه می‌شود بلکه در اسلام حتی در خصوص جزیی‌ترین مسائل نیز برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

اشرفی با بیان حدیثی از پیامبر اعظم (ص) افزود: حضرت رسول الله(ص) می‌فرمایند «بهترین شما کسی است که نفع بیشتری به مردم می‌رساند» و این نشان از اهمیت خدمت به خلق است.

رئیس حوزه علیمه شاهرود تصریح کرد: امام صادق (ع) به نقل از پیامبر اعظم (ص) می‌فرمایند «بالاترین دستگیره برای مؤمن واقعی و رساندن او به سعادت خدمت و محبت به بندگان خدا است».

اشرفی تأکید کرد: مؤمن واقعی در راه خدا تلاش می‌کند و در آنچه که مغضوب خدا است اظهار تنفر و انزجار می‌کند.

وی افزود: خدمت کردن به مردم و انسان‌ها در راه خدا مقامی بسیار بزرگ و رفیع است و از بسیاری از اعمال که ما انجام می‌دهیم افضل و اکمل است.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول