اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه کارگران شهرداری قائمشهر از نپرداختن حقوق

خبرگزاری فارس: رفتگران شهرداری قائمشهر از عدم دریافت حقوق دو ماهه و نیز عدم پاسخگویی مسئولان گلایه داشتند.

گلایه کارگران شهرداری قائمشهر از نپرداختن حقوق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تعدادی از کارگران شهرداری قائمشهر امروز در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس از عدم دریافت حقوق دو ماهه و نیز عدم پاسخگویی مسئولان گلایه داشتند.

کارگران ساختمانی با اعلام اینکه در دو ماهه پایان سال به خاطر عدم دریافت حقوق دچار مشکل جدی هستیم، بیان داشتند: بخشی از عیدی و سنوات سال گذشته و نیز عید سال جاری را تاکنون دریافت نکردیم.

کارگران رفته‌گر شهرداری قائمشهر به خبرنگار فارس گفتند: در حال حاضر به پیمانکار که طرف قرارداد شهرداری بود دسترسی نداریم.

آنها با اعلام اینکه مسئولان شهرداری نیز در این ارتباط پاسخگو نیستند، بیان داشت: موضوع عدم دریافت عیدی سال گذشته را از جانب اداره کار قائمشهر در حال پیگیری هستیم ولی در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه‌مان حقوق پایان سال است که با وجود عدم دریافت حقوق دو ماهه پایان سال با مشکل جدی مواجه هستیم.

بر اساس گفته کارگران، مسئولان شهرداری قائمشهر به کارگران اعلام کردند: بابت پرداخت یک میلیون و 200 هزار تومانی، رسید پرداخت 4 میلیون تومانی از کارگران دریافت شود.

به گزارش فارس، کارگرانی که با خبرنگار فارس در ساری تماس گرفتند اعلام کردند که با شیرخانی همکاری می‌کنند که در حال حاضر این پیمانکار در شهر حضور ندارد.

استشهادیه عدم دریافت حقوق کارگران با امضاء در دفتر خبرگزاری فارس در مازندران موجود است.

انتهای پیام/86004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول