اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر خراسان‌رضوی:

سخنرانان دعای ندبه موضوعات روز جامعه را مطرح می‌کنند

خبرگزاری فارس:رئیس جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر خراسان‌رضوی گفت: در مراسم دعای ندبه پارک خورشید سخنرانان موضوعات مختلف و روز جامعه مانند خانواده و سبک زندگی را مطرح و سطح آگاهی خانواده‌های شرکت‌کننده را افزایش می‌دهند.

سخنرانان دعای ندبه موضوعات روز جامعه را مطرح می‌کنند

سید مجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه غیرقابل انکار است و بی‌شک عزت و افتخار امروز نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا و همرزمان آنها در هشت سال دفاع مقدس است.

رئیس جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر خراسان‌رضوی افزود: در این راستا جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خراسان‌رضوی با همکاری سپاه امام رضا(ع) و سازمان بنیاد شهید و شهرداری تصمیم به برگزاری دعای ندبه برای ظهور حضرت ولی عصر(عج ) گرفت.

حسینی خاطرنشان کرد: جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خراسان‌رضوی کمیته اجرای این برنامه را با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر مشهد در دست گرفته است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه احساس می‌شد پارک خورشید از فضای جبهه و جنگ دور شده، تصمیم گرفته شد تا به صورت مستمر مراسم دعای ندبه در این پارک برای حضور تمام شهروندان مشهدی برگزار شود.

رئیس جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر خراسان‌رضوی تاکید کرد: در مراسم دعای ندبه سعی شده تا سخنرانان موضوعات مختلفی مانند خانواده، جامعه اسلامی و سبک زندگی را مطرح و سطح آگاهی خانواده‌های شرکت‌کننده را افزایش دهند.

حسینی با اشاره به سایر برنامه‌های این جمعیت گفت: جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خراسان‌رضوی برنامه‌های فرهنگی را در کنار بنیاد شهید مانند بازدید از خانواده‌های شهدا به صورت دوره‌ای و برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/70022/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول