اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متهمان دستگیر شدند

هشدار به رانندگان تبریزی/ زورگیری تحت پوشش مسافر

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری متهمانی که در پوشش مسافر در کلانشهر تبریز از رانندگان زورگیری می‌کردند، خبر داد.

هشدار به رانندگان تبریزی/ زورگیری تحت پوشش مسافر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، قنبر مداحی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره زورگیری از رانندگان مسافرکش درون شهری در کلانشهر تبریز و شکایت مالباختگان، دستگیری متهمان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: روش متهمان بدین صورت بود که زورگیران یک نفر خانم را به عنوان مسافر طعمه قرار داده که پس از سوار کردن وی توسط رانندگان به عنوان مسافر، همدستان وی با یک دستگاه خودروی پیکان به تعقیب آنان می‌پرداختند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان در یک محل خلوت جلوی راننده مسافرکش را به بهانه مزاحمت برای خانم مسافر که ادعا داشته نسبت خویشاوندی با وی را داشته‌اند، گرفته و پس از ضرب و شتم و سرقت پول‌های رانندگان وی را رها می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: پس از تلاش‌های بسیار عوامل این پلیس متهمان مذکور دستگیر و نامبردگان به بزه خود اعتراف، و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

مداحی با اشاره به اینکه احتمال زورگیری از رانندگان دیگر هم است، گفت: با توجه به احتمال وقوع موارد مشابه در سطح شهر تبریز، حسب دستور قاضی پرونده، کسانی که از این طریق مورد زورگیری قرار گرفته‌اند می‌توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/60002/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول