اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج هنرمندان همدان:

9 کانون بسیج هنرمندان در همدان فعال است

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج هنرمندان استان همدان گفت: 9 کانون بسیج هنرمندان در استان همدان فعال است.

9 کانون بسیج هنرمندان در همدان فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، بهروز خانلر ظهر امروز در گردهمایی مدیران کانون‌های بسیج هنرمندان استان همدان اظهار داشت: در سطح استان همدان 9 کانون با 2 هزار و 200 نفر عضو فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: روح هنر در اسلام روح تجلی ارزش‌ها و معنویت است وگرنه فرهنگ و هنر مادی هیچ دردی را درمان نمی‌کند و همانند هنر غرب بی‌ثمر است. 

رئیس بسیج هنرمندان استان همدان حضور بسیج در فعالیت‌های فرهنگی و هنری را رفع‌کننده بسیاری از کمبود‌ها در این حوزه اعلام کرد.

وی تأکید کرد: حضور بسیج به عنوان یک تشکل مردم نهاد ارزشی در عرصه فرهنگ و هنر می‌تواند بسیاری از نارسایی‌ها و کج‌اندیشی‌ها را اصلاح کند. خانلر از بسیج به عنوان یک تشکل مردمی یاد کرد و گفت: در این تشکل پاک‌ترین، فداکار‌ترین، شجاع‌ترین و بصیر‌ترین انسان‌ها برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی دور هم جمع شده‌اند و آماده فداکاری در تمام زمینه‌ها هستند.

وی یادآور شد: بسیجیان همان کسانی هستند که در میادین رزم برای مقابله با متجاوزان داوطلبانه حضور پیدا کرده‌اند و با خلق حماسه‌هایی بی‌نظیر در تعیین سرنوشت جنگ سهیم شده‌اند.  

انتهای پیام/2499/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول