به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید روشنروان امروز در مراسم واگذاری بخشی از خدمات شرکت آبفای گیلان به دفاتر پیشخوان دولت اظهار کرد: مجموعه همکاران این شرکت در معاونتهای خدمات مشترکان و درآمد و برنامهریزی و منابع انسانی از دو سال قبل برای ارائه این خدمات به مردم تلاشهای بسیاری داشتند.
وی مهمترین مشکل در این زمینه را محدودیت نرمافزار قبلی شرکت آبفا دانست و افزود: برای تغییر نرمافزار و نصب سیستم جدید بیش از یک میلیارد ریال هزینه شد.
این مسئول با اشاره به خدمات شرکت آبفا به مشترکان، ادامه داد: بالغ بر 350 هزار مشترک زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب گیلان هستند.
وی افزود: اکنون 99.85 درصد جمعیت شهری در 49 شهر استان از آب سالم و بهداشتی برخوردار هستند.
روشنروان گفت: در مرحله نخست ارائه خدمات شرکت آبفا از طریق دفاتر پیشخوان دولت، 19 دفتر مجوز راهاندازی گرفتهاند که از این دفاتر 13 دفتر در رشت و بقیه در لنگرود، ماسال، صومعهسرا، آستارا و املش که برای هر کدام یک دفتر راهاندازی شده است.
وی با بیان اینکه مرحله دوم این طرح از 12 فروردین ماه سال آینده آغاز میشود، خاطرنشان کرد: در این مرحله همزمان با سالروز پیروزی جمهوری اسلامی ایران تعداد دفاتر پیشخوان برای ارائه خدمات شرکت آب و فاضلاب به 80 دفتر افزایش مییابد تا تمام مردم استان از 10 خدمت قابل ارائه این دفاتر بهرهمند شوند.
مدیرعامل شرکت آبفای گیلان به خدمات قابل ارائه دفاتر پیشخوان دولت اشاره کرد و متذکر شد: این خدمات شامل درخواست برقراری انشعاب، تغییر در نوع مصرف (کاربری)، قبض المثنی، قبض ویژه، ترکیدگی لوله، درخواست تست کنتور، جمعآوری کنتور، جمعآوری انشعاب، جابهجایی کنتور و تغییر نام مالک کنتور است.
به گزارش فارس، در مراسم مذکور برای نخستین بار بخشی از خدمات شرکت آب و فاضلاب گیلان به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.
انتهای پیام/2300/ش30/ظ1004