اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل هلال‌احمر مازندران

ناوگان هلال‌احمر مازندران نوسازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر مازندران گفت: با اضافه شدن 35 دستگاه وسیله نقلیه در هلال‌احمر مازندران، صددرصد ناوگان هلال‌احمر نوسازی شد.

ناوگان هلال‌احمر مازندران نوسازی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی ولی‌پور بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران استان مازندران استان اظهار داشت: اولویت بحث امداد و نجات جاده و محورهای اصلی استان مازندران است.

وی با اعلام اینکه در بحث امداد و نجات در استان مازندران توسعه امکان و تجهیزات اعمال شد، تصریح کرد: تعداد پایگاه ثابت هلال‌احمر مازندران به 32 پایگاه رسید.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران به برگزاری صد مانور امداد و نجات در سطح استان مازندران اشاره کرد و گفت: طرح ملی کاهش غریق در نوار ساحلی مازندران با ایجاد 180 پست امداد و نجات برگزار شد.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در تابستان سال 90 تعداد پایگاه‌های ساحلی هلال‌احمر مازندران در سطح نوار ساحلی 16 پست امدادی بود، اضافه کرد: 164 پست امدادی در سطح نوار ساحلی مازندران از سال 90 به بعد ایجاد شد.

وی به آموزش یک‌هزار و 400 نفر امدادگران هلال‌احمر در مازندران اشاره کرد و یادآور شد: آموزش تخصصی در دستور کار هلال‌احمر مازندران قرار دارد و تا پایان سال 600 نفر از نیروهای هلال‌احمر از آموزش تخصصی برخوردار می‌شوند.

ولی‌پور در ادامه به نوسازی ناوگان هلال‌احمر مازندران اشاره کرد و گفت: تا پایان سال جاری صد درصد ناوگان امداد و نجات مازندران با ورود 35 دستگاه وسیله نقلیه جدید نوسازی می‌شود.

این مسئول به افزایش میزان انبارهای امدادی در سطح هلال‌احمر مازندران اشاره کرد و گفت: انبارهای امدادی هلال‌احمر مازندران از 4 هزار و 200 متر به 13 هزار متر می‌رسد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران یادآور شد: افتتاح انبار امدادی سوادکوه و بابل نیز در دستور کار قرار دارد.

وی دیگر برنامه‌ریزی در هلال‌احمر مازندران را افزایش سطح کمی و کیفی نیروهای آموزش دیده عنوان کرد و گفت: یک‌هزار و 612 دوره همگانی و تخصصی در هلال‌احمر مازندران برگزار شد که یک‌هزار و 515 دوره همگانی آموزشی بود که 35 هزار و 575 نفر از این دوره‌ها بهره مند شدند.

ولی‌پور تعداد دوره‌های بازآموزی برای فعالان هلال‌احمر در مازندران را 97 مورد اعلام کرد و اذعان داشت: در این دوره‌ها 2هزار و 425 نفر آموزش دیدند.

انتهای پیام/86004/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول