اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شیراز خبر داد

تجهیز کامل مکان‌های اسکان مسافران نوروزی شیراز

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز گفت: مکان‌های پیش‌بینی شده برای اسکان زائران، میهمانان و مسافران نوروزی در شیراز به بهترین شکل ممکن و با امکانات مطلوب آماده خدمات‌دهی به هموطنان شده است.

تجهیز کامل مکان‌های اسکان مسافران نوروزی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی حوزه معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز، رمضان امینی در بازدید از روند تجهیز کمپ زیباشهر اظهار داشت: شهرداری شیراز در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان، میهمانان و زائران سومین حرم اهل بیت (ع) در ایام نوروز اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

وی ادامه داد: برای تحقق این مهم، مجموعه شهرداری شیراز طی دو ماه گذشته تاکنون به صورت شبانه‌روزی فعالیت‌ها و اقدامات متعددی را برای آماده‌سازی فضای شهر و امکانات مورد نیاز مسافران انجام داده است.

امینی گفت: در بحث زیباسازی فضای شهری، نورپردازی، گل‌کاری، فضای سبز، رنگ‌آمیزی و نصب نمادها و المان‌های شهری نیز اقدامات گسترده و متفاوتی نسبت به سال گذشته در سطح شهر شیراز صورت گرفته است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز ادامه داد: در بحث رنگ‌آمیزی جداول، تعمیر و تجهیز تاسیسات میادین، پاکسازی دیوارها، گاردهای مربوط به زیرگذرها و کنارگذرها، خط‌کشی معابر، نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی و راهنمای شهری نیز شاهد تحولات چشمگیری در مقایسه با سال گذشته هستیم.

این مسئول با اشاره به افزایش واحدهای پارکینگ شهری نسبت به سال گذشته ادامه داد: این اقدامات از یک سو وظیفه ما در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندانی است که اقدام به پرداخت عوارض می‌کنند و از سوی دیگر تلاش و کوششی در آماده‌سازی شهر برای زائران و میهمانان شهر مقدس شیراز محسوب می‌شود.

وی گفت: از آنجا که موضوع اسکان از اهمیت بسیاری برخوردار است و شهرداری شیراز نیز به عنوان متولی اسکان میهمانان و مسافران نوروزی محسوب می‌شود، از این رو چند کمپ از جمله کمپ زیباشهر، کمپ باغ جنت، کمپ ارتش و چند پارک و سالن ورزشی در کنار منازل مبله ساماندهی شده برای اسکان بهتر مسافران در نظر گرفته است.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز اضافه کرد: تعداد سرویس‌های بهداشتی پرتابل و ثابت و حمام برای مسافران نوروزی در سطح شهر نسبت به سال قبل بیش از 46 درصد افزایش داشته است.

این مسئول در مورد ممنوعیت حفاری در سطح شهر در ایام تعطیلات نوروز نیز گفت: از 30 بهمن ماه امسال مجوز هیچ‌گونه حفاری جدیدی در شهر صادر نشده و تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز مکلف شده‌اند تا 15 اسفند ماه جاری هرگونه حفاری که از قبل انجام داده‌اند را ترمیم و مرمت کنند.

امینی تصریح کرد: در بخش خدمات ایمنی نیز نیروهای سازمان آتش‌نشانی در مکان‌های اسکان مسافران نوروزی که جنبه عمومی داشته و متولی آن شهرداری است مستقر می‌شوند.

وی ابراز داشت: همچنین شهرداری شیراز نیروهای خود را به منظور هدایت و راهنمایی زائران و میهمانان نوروزی در اواخر اسفند ماه جاری در تمام ورودی‌های شهر مستقر می‌کند.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز اذعان داشت: ما این افتخار را داریم که امسال نسبت به سال گذشته خدمات بهتر و مطلوب‌تری به شهروندان، مسافران و زائران سومین حرم اهل بیت (ع) ارائه دهیم.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول