اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه چهار قم خبر داد

تجهیز بوستان‌های قم برای استقبال از میهمانان نوروزی

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه چهار قم گفت: بوستان‌های سطح منطقه چهار برای عید نوروز آماده‌سازی و تجهیز شدند.

تجهیز بوستان‌های قم برای استقبال از میهمانان نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد نکونام اظهار داشت: برنامه‌های فضای سبز شهرداری منطقه چهار در خصوص استقبال از سال جدید از ماه گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه فضاهای سبز در فصل زمستان شادابی و طراوت خود را تا حدود زیادی از دست می‌دهند بیان کرد: شهرداری‌ برای احیای فضای سبز با مشکلات زیادی روبه‌رو است و انرژی زیادی باید صرف این مهم شود تا منظر شهری در حلول سال جدید چهره سرسبزی به خود بگیرد.

شهردار منطقه چهار قم اذعان داشت: به واحد فضای سبز منطقه مأموریت داده شد تا با تمام توان و امکانات در راستای احیای فضای سبز اقدامات مؤثری انجام دهد.

وی تصریح کرد: تاکنون با تلاش بی‌وقفه پرسنل زحمتکش منطقه سه هکتار از فضای سبز بوستان علوی بهسازی شده و 30 هکتار عرصه برای احداث فضای سبز آماده‌سازی شده است.

نکونام افزود: در این عملیات اجرایی تاکنون 32 هزار متر مربع چمن و 230 هزار اصله درخت، درختچه، گل‌های زینتی کاشته شده و یا به مردم عزیز اهدا شده است.

وی در ادامه از کاشت و بهسازی فضای سبز 43 مدرسه، ساخت و تجهیز سه نمازخانه، احداث سرویس بهداشتی بوستان ساحلی، رفع نقص پنج سرویس بهداشتی و برگزاری جشن بزرگ درختکاری در بوستان‌های علوی و نرگس خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم فضاهای سبز سطح منطقه چهار را در ایام عید به نحو شایسته و در خور شأن شهروندان و مسافرین عزیز مهیا کنیم.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول