اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان کیار خبر داد

خدمات‌دهی مراکز درمانی شهرستان کیار در ایام نوروز

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کیار از فعال بودن مراکز درمانی و اورژانس این شهرستان در نوروز امسال خبر داد.

خدمات‌دهی مراکز درمانی شهرستان کیار در ایام نوروز

رضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: تمامی مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان در ایام نوروز 92 تا پایان ساعات اداری آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

وی افزود: برهمین اساس با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته مراکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی شهرهای شلمزار و گهرو، مراکز بهداشتی روستاهای دزک و دوپلان، بیمارستان شهر ناغان، مراکز اورژانس 115 شهرهای شلمزار، گهرو و ناغان و روستاهای دزک و بره مرده آماده ارائه خدمات به مردم است.

طاهری با تأکید بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی از سوی مردم گفت: عموم مسافران نوروزی باید مراقب باشند تا غذا و آبی که مصرف می‌کنند سالم باشد و برای این منظور از مراکز مجاز و رستوران‌های بهداشتی استفاده کنند و از منابع نامطمئن آب ننوشند.

فرماندار شهرستان کیار با بیان اینکه مردم باید از حقوق بهداشت محیط خود آگاه بوده و خودشان بر این اماکن نظارت کنند، خاطرنشان کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و اماکن مختلف با بازرسان مرکز بهداشت استان برای رسیدگی هرچه سریع‌تر به این امر تماس بگیرند.

وی در ادامه به اهمیت نظارت و بازرسی در ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: نظارت بر واحدهای تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و مراکز اسکان مهمانان نوروزی، مراکز بهداشتی درمانی در ایام نوروز انجام می‎شود.

طاهری افزود: افزایش آمادگی مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه‌های اورژانس شهری و جاده‌ای برای پذیرش بیماران و مصدومان احتمالی موجب رضایت بیشتر مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/68003/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول