اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر:

صفحه فروش و رزرو بلیط اینترنتی بازدید از غار علیصدر در حال راه‌اندازی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: صفحه فروش و رزرو بلیط اینترنتی بازدید از غار علیصدر در حال راه‌اندازی است که در اوایل سال آینده اقدام به فروش اینترنتی خواهد کرد.

صفحه فروش و رزرو بلیط اینترنتی بازدید از غار علیصدر در حال راه‌اندازی است

حسن اسلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده برای غار شگفت‌انگیز علیصدر اظهار داشت: در حال حاضر در راستای اقدامات اجرایی برای ارتقای خدمات و سرعت در توسعه مجموعه گردشگری علیصدر عملیات محصور کردن قسمت‌هایی از اطراف شهرک علیصدر با استفاده از دیوار پیش‌ساخته بتنی با طولی معادل چهار هزار و 500 متر در حال انجام است.

وی گفت: با در نظر گرفتن زیرساخت‌ها به لحاظ حفظ منابع آبی و محیط زیست منطقه نسبت به آماده کردن طرح‌های تصفیه فاضلاب و آبیاری قطره‌ای جنگلکاری‌های انجام شده به مساحت 27,30 هکتار اقدام شده است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان ادامه داد: همچنین طرح مدیریت زیست‌محیطی منطقه توسط کارشناسان و مشاوران مجرب تهیه و تقدیم سازمان حفاظت محیط زیست استان شده است.

وی افزود: با توجه به استقبال روزافزون گردشگران برای بازدید از غار شگفت‌انگیز علیصدر به منظور افزایش ظرفیت پذیرش مسافر و با در نظر گرفتن شرایط زیست‌محیطی غار و رعایت استانداردهای مربوطه، مطالعات و تحقیقات گسترده‌ای برای تغییر در سیستم ناوبری و حمل مسافر داخل غار در حال انجام است.

اسلامیان ادامه داد: در این زمینه به نتایج مثبتی رسیده‌ایم که پس از آزمایش‌های اولیه و کنترل‌های لازم و تطبیق مراتب با استانداردهای زیست‌محیطی به‌زودی شاهد تحول عظیمی در این منطقه بزرگ گردشگری خواهیم بود.

راه‌اندازی سایت جدید غار علیصدر

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به راه‌اندازی سایت جدید شرکت سیاحتی علیصدر به آدرس www.alisadr.com به دو زبان فارسی و انگلیسی گفت: محتوای سایت شامل معرفی شرکت سیاحتی علیصدر و زیرمجموعه‌های آن است.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر همدان ادامه داد: مجموعه علیصدر، مجتمع تفریحی ـ توریستی عباس‌آباد، شرکت خدمات مسافرتی علیصدر مهر و باشگاه فرهنگی و ورزشی علیصدر در این سایت معرفی شده است.

وی افزود: صفحه گالری تصاویر عکس‌هایی از غار علیصدر و مجتمع عباس‌آباد همراه توضیح مختصری در این صفحه گنجانده شده و همچنین تور مجازی در صفحه جداگانه‌ای قرار داده شده که بینندگان می‌توانند از داخل غار و مجتمع به خوبی بازدید کنند.

فروش اینترنتی بلیط غار از سال آینده

اسلامیان به بخش مهم دیگر از سایت جدید اشاره کرد و ادامه داد: صفحه فروش و رزرو بلیط اینترنتی بازدید از غار علیصدر در حال راه‌اندازی در این صفحه است که در اوایل سال آینده اقدام به فروش اینترنتی خواهد کرد.

وی از دیگر فعالیت‌های شرکت سیاحتی علیصدر نیز سخن گفت و اظهار داشت: باشگاه فرهنگی و ورزشی علیصدر همگام با دیگر زیرمجموعه‎های فعال شرکت سیاحتی علیصدر که در عرصه‌های فرهنگی به‌ویژه ورزشی به عنوان نماینده شایسته ورزش استان در رشته‌های فوتسال، پینگ پنگ‌ و ورزش پرانرژی کبدی در میادین مختلف صاحب نام و مقام‌های کشوری شده است.

انتهای پیام/89002/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول