اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران:

منیت‌ها مدعیان خدمت را در پیشگاه مردم و رهبری مردود کرد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: منیت‌ها و خودخواهی برخی سیاستمداران سبب شد تا برخی از همان مدعیان خدمت به مردم در آزمون بزرگ ملت و رهبری مردود شوند.

منیت‌ها مدعیان خدمت را در پیشگاه مردم و رهبری مردود کرد

عشرت شایق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب یک بار دیگر ثابت کرد که شان و جایگاه تاریخی آذربایجان و مردم غیور آن ظرفیت لازم برای بر عهده گرفتن مسئولیت‌های خطیر نظام را در برهه‌های مختلف تاریخی و سیاسی داراست.

وی با اشاره به همه دیدارهای منظم سالانه مقام معظم رهبری با مردم آذربایجان به مناسبت قیام پرافتخار 29 بهمن تبریز و بیانات روشنگرانه از سال 1385 تاکنون گفت: سخنان اخیر معظم‌له در دیدار با مردم آذربایجان نشان داد که ایشان با اشراف، تسلط ویژه و کامل نسبت به شان، منزلت تاریخی و سیاسی آذربایجان، مردم این سرزمین را به عنوان بازوان فکری و عقیدتی و کاری نظام و رهبری دانسته و مهم‌ترین حرف‌ها و درد و دل‌های خویش را همواره با این مردم در میان می‌گذارند.  

نماینده دوره هفتم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این امر بیانگر عمق نگاه و ژرفای توجه معظم‌له به مسائل آذربایجان بوده و مسئولیت مردم ما را در برابر مسائل روز ایران و جهان سنگین‌تر می‌کند.

شایق افزود: بیانات اخیر ولی امر مسلمین در دیدار با مردم فهیم و مجاهد آذربایجان گویای این نکته است که آذربایجان چشم و چراغ ولایت و ستون استوار دفاع از حریم رهبری است و هرگونه خدشه به این ساحت از دید مردم فهیم آذربایجان هرگز پنهان نمی‌ماند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب با بیانات عبرت‌آموز و پدرانه خویش در دیدار با مردم آذربایجان ضمن تاکید بر جایگاه ارزشمند و سرنوشت‌ساز مردم آذربایجان در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بار دیگر حجت را بر تمام گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی تمام کردند.

وی بیان کرد: بنابراین از این پس هرگونه بداخلاقی، بهانه‌جویی، لجبازی و خودرایی از هیچ فرد و گروهی پذیرفته نیست.

دبیر جامعه زینب (س) با اشاره به جریانات اخیر کشور که در جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش آمد گفت: این قضیه باعث به درد آمدن قلب ولی امر مسلمین و ناراحتی مردم شد، متاسفانه منیت‌ها و خودخواهی برخی سیاستمداران سبب شد تا برخی از همان مدعیان خدمت به مردم در آزمون بزرگ ملت و رهبری مردود شوند.

وی تصریح کرد: این امر فرصتی به دست نا‌اهلان و دشمنان داد که حلقه تهدید و تحریم‌ها را علیه کشور تنگ‌تر کنند اما بیانات اخیر مقام معظم رهبری بار دیگر آرامش و سکینه برخاسته از ایمان را به اقیانوس بیکران ملت بزرگوار و صبور ایران بازگرداند و ثابت کرد که خواب جدایی مردم آذربایجان از ولایت هرگز تعبیر نخواهد شد و علمدارگونه یاور امام امتشان هستند.

انتهای پیام/60001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول