اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انهدام دو باند بزرگ توزیع مواد مخدر در لرستان

68 کیلوگرم شیشه و هرویین کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی لرستان گفت: 68 کیلوگرم شیشه و هرویین در لرستان کشف و ضبط شد.

68 کیلوگرم شیشه و هرویین کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از پایگاه پلیس لرستان، سردار کاظم علیزاده با اشاره به کشف مقدار 68 کیلوگرم هرویین و شیشه در شهرستان ازنا اظهار داشت: طی دو عملیات جداگانه دو باند مواد مخدر و صنعتی روانگردان منهدم شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اجرای طرح مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان صنعتی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و کارهای اطلاعاتی بعد از ظهر روز گذشته هر دو باند را طی دو عملیات جداگانه در محورهای شهرستان ازنا منهدم کردند.

فرمانده انتظامی لرستان در خصوص انهدام باند تهیه و توزیع مواد صنعتی روانگردان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان ازنا بعد از ظهر روز گذشته با حضور در یک کارگاه شناسایی شده، تعداد چهار نفر را دستگیر و مقدار 28 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه را به همراه 30 لیتر شیشه مایع کشف کردند.

وی با اشاره به توقیف دو دستگاه خودرو آزرو و پراید، گفت: از این باند یک دستگاه دوربین مدار بسته و شش دستگاه بلور مخصوص تهیه شیشه نیز کشف شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند دیگر در تهیه و توزیع مواد مخدر، تعداد دو اکیپ مجرب و ویژه از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ازنا بعد از ظهر دیروز به محل مورد نظر اعزام شدند و با توقیف دو دستگاه خودرو مقدار 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع هرویین را کشف و ضبط کردند.

علیزاده در ادامه با بیان اینکه در مجموع از این دو باند مقدار 68 کیلوگرم مواد روانگردان شیشه و مواد مخدر هرویین کشف شده است، گفت: در این رابطه پنج نفر دستگیر و چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم خواستار تعامل بیشتر آحاد جامعه جهت مبارزه و مقابله با سوداگران مرگ شد.

انتهای پیام/2304/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول