اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت آبیک خبر داد

جذب داوطلب سلامت مرد در آبیک

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان آبیک از جذب و به‌کارگیری داوطلب سلامت مرد در سال آینده در این شهرستان خبر داد.

جذب داوطلب سلامت مرد در آبیک

حمید برودتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: داوطلب سلامت کسی است که به عنوان بازوی توانمند سیستم شبکه بهداشت و درمان، آموزش‌ها و پیام‌های بهداشتی را که از سطح مراکز بهداشتی دریافت کرده است، به عموم جامعه منتقل کند.

وی از فعالیت 547 داوطلب زن سلامت در آبیک خبر داد و افزود: از این تعداد 237 نفر داوطلب عادی سلامت که دارای مدرک دیپلم، سیکل و ابتدایی هستند و بقیه متخصص سلامت هستند که از نمایندگان ادارات مختلف هستند و دارای مدرک دانشگاهی در حوزه بهداشت هستند.

این مسئول ادامه داد: تمام داوطلبان سلامت آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف عرصه سلامت نظیر بیماری‌ها، تنظیم خانواده، بهداشت فردی و اجتماعی و مقوله‌های دیگر بهداشت و سلامت را دریافت و به عموم جامعه تسری می‌بخشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آبیک تصریح کرد: داوطلبان سلامت در قالب تشکل غیر دولتی واحد مشارکت‌های مردمی برای رضای خدا و داوطلبانه مردم را از آموزش‌های لازم در زمینه سلامت و بهداشت بهره‌مند می‌سازند.

برودتی بیان کرد: نهاد بسیج، سربازان پادگان‌ها و مراکز نظامی و جامعه روحانیون حامیان محیط‌های سلامت محسوب می‌شوند که حمایت داوطلبان سلامت را بر عهده دارند.

وی اضافه کرد: داوطلبان سلامت در هفته سلامت که از 18 فروردین ماه آغاز و تا 24 فروردین ماه سال 92 به اتمام می‌رسد به طور چهره به چهره و با حضور در مساجد و پارک‌ها مردم را از آموزش‌های لازم برخوردار می‌کنند.

انتهای پیام/77006/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول