اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن:

باند سارقان حرفه‌ای در شهرستان بردسکن متلاشی شد

خبرگزاری فارس:فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: با هوشیاری ماموران فرماندهی انتظامی بردسکن باند سارقان حرفه‌ای در یک عملیات پلیسی شناسایی و متلاشی شدند.

باند سارقان حرفه‌ای در شهرستان بردسکن متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حیدر مرزبان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی چند فقره سرقت منزل در یکی از مناطق حوزه استحفاظی بردسکن موضوع در دستور کار اکیپی از ماموران بخش انتظامی انابد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش انابد این فرماندهی پس از تحقیقات گسترده پلیسی و انجام یک سری کار اطلاعاتی به سارق حرفه‌ای مظنون و او را زیر نظر قرار دادند.

مرزبان خاطرنشان کرد: سرانجام با بررسی صحت موضوع و اطمینان از وقوع جرم توسط متهم روز گذشته در یک عملیات پلیسی او را در مخفیگاهش دستگیر و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی یادآور شد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهم با مشاهده ادله موجود به پنج فقره سرقت تابلوهای اداره راه و ترابری، موتورسیکلت، لوازم منزل با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کرد.

مرزبان تصریح کرد: ماموران انتظامی بخش انابد با به دست آوردن این اطلاعات در عملیاتی منسجم همدستان متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیر زیادی کالای مسروقه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده سارقان با توجه به مشاهده مدارک و مستندات موجود به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را در انجام بزه اعترافی تهیه مواد مخدر با فروش کالای مسروقه عنوان کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط با این پرونده یک نفر مالخر نیز دستگیر و به همراه متهمان به مقامات قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/70004/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول