اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کاشان خبر داد

ساخت 27 خانه عالم در روستاهای کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان از ساخت 27 خانه عالم در روستاهای این شهرستان خبر داد.

ساخت 27 خانه عالم در روستاهای کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان حجت‌الاسلام عبدالصاحب حسینی امروز در همایش میزبانان مبلغان روستاهای این شهرستان اظهار داشت: از 27 خانه عالم احداث شده 19 خانه عالم تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده و هشت خانه عالم نیز با 30 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

وی افزود: عملیات احداث خانه‌های عالم شهرستان کاشان در سال جاری به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم متوقف مانده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان همچنین با اشاره به وضعیت فعالیت قرآنی در این شهرستان بیان داشت: در حال حاضر 15 خانه قرآن در سطح شهرستان کاشان فعالیت دارند. 

حسینی از شرکت 15 روحانی در طرح هجرت به صورت بلندمدت در روستاهای شهرستان کاشان خبر داد و گفت: دو روحانی مستقر و سه روحانی محلی مستقر نیز در طرح هجرت روستاهای شهرستان شرکت دارند.

به گفته وی امکان حضور روحانی مستقر در برخی از روستاهای شهرستان کاشان به دلیل جمعیت کم این مناطق وجود نداشته و از روحانی‌های فصلی در این روستاها استفاده شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان اعزام مبلغ به روستاها را از جمله وظایف این اداره اعلام کرد و گفت: برای برگزاری برخی از مناسبت‌ها، اعزام روحانی توسط برخی از افراد غیر مسئول انجام می‌شود.

حسینی تأکید کرد: برای اعزام مبلغ به روستاهای شهرستان تنها دستگاه پاسخگو اداره تبلیغات اسلامی است که با اعزام مبلغ یا مبلغانی که دارای پرونده و مجوز فعالیت هستند به تقاضای روستائیان پاسخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 300 مداح دارای پرونده و مجوز فعالیت در شهرستان کاشان فعالیت دارند، گفت: اعزام مبلغ باید از طریق اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و پس از انجام مراحل قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/2406/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول