اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی بوشهر:

تحقق منویات رهبری منوط به بهره‎وری مناسب از زمان است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: منویات مقام معظم رهبری زمانی محقق می‎شود که از زمان بهره‎وری مناسبی شود.

تحقق منویات رهبری منوط به بهره‎وری مناسب از زمان است

محمود خدری امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: یکی از عمده مشکلات برای اجرای تأکیدات معظم له از بی‎توجهی به زمان است، چرا که اگر به زمان و وقت اوامر توصیه شده رهبری توجه کنیم، اوامر وی را در وقت معین خود انجام داده و آن را به روزهای پایانی سال واگذار نمی‎کنیم.

وی افزود: دومین مشکل عمده اجرای منویات معظم له به ویژه در سال جاری عدم وحدت نظر بین برخی از مسئولین است، چرا که اگر هر کسی ساز خود را بزند، شکی نیست که منویات ایشان بر زمین می‎ماند.

خدری اضافه کرد: حوادث یکشنبه سیاه مجلس که برای اکثریت قریب به اتفاق دلسوزان نظام اسلامی و مردمی که در حال عبور از یک پیچ تاریخی به نام تحریم اقتصادی بودند، تلخ و غیر قابل باور بود و مشاجره لفظی بین برخی مسئولین در برابر انظار مردم از آنجا که در ایام الله دهه فجر رخ می‎داد، بیش از روزهای دیگر موجب ناراحتی شد.

وی با اشاره به تجمل‌پرستی برخی مدیران ادامه داد: با توجه به توصیه‎های مکرر امام خامنه‎ای حفظه الله  و امام راحل (ره) به ساده زیستی، تجمل‎گرایی عده‎ای از مسئولان می‎تواند به عنوان مشکلی عمده در مسیر تحقق ساده زیستی در جامعه عنوان شود.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: استفاده بهینه از فرصت‌ها و امکانات و برنامه‎ریزی دقیق می‎تواند به عنوان راهکار مناسب در راستای اجرای منویات وی تلقی شود، یعنی در اسرع وقت به دستورات ایشان توجه دقیق نموده و به اجرا گذاشته شود.

خدری بیان کرد: توجه مسئولان و سران ارشد نظام شکوهمند اسلامی به ارزش‎های انقلاب و عملیاتی کردن دستورات حضرت آقا می‎تواند تأکیدات معظم له را اجرائی سازد و وحدت ملی و انسجام اجتماعی مردم از دیگر راهکارهای لازم برای تحقق منویات مقام عظمای ولایت است.

وی یادآور شد: در سال 91 مردم عزیز ایران اسلامی در برابر دستورات رهبری سربلند بیرون آمده و به رغم مشکل عمده تحریم اقتصادی، گرانی‎ها، تورم و مشکلات عدیده دیگر با صبر و توصیه مقام معظم رهبری این امتحان را به خوبی جواب دادند، هر چند مشاجره بین سران قوا یکی دیگر از مشکلات سال 91 بود ولی مردم عزیز از این جریان خیلی بیشتر از مشکلات اقتصادی ناراحت شدند. 

خدری اظهار داشت: مقام معظم رهبری به فراخور وضعیت اجتماعی، سیاسی و اقتصادی کشور در ایران و جهان در این چند سال اخیر هر سال را به یک نامی، نامگذاری کرده‎اند و سال 91 که به عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامیده شده بود و در حال سپری کردن روزهای پایانی آن هستیم، متاسفانه پیشرفت امور اقتصادی و تولیدات آن گونه که دلخواه معظم له و بزرگان دینی ما بود تحقق نیافت.

وی تاکید کرد: البته این را باید اضافه کرد که بحران اقتصادی جهانی و تحریم‎ها نیز مزید بر علت و موجب تشدید مشکلات شد که با صبر و پایداری مردم عزیز ایران اسلامی این مرحله حساس را نیز مثل دیگر مراحل پشت سر گذاشته و به خوبی سپری خواهیم کرد و مسئولان محترم باید مردم عزیز را که در تمام صحنه‎ها گوش به فرمان مقام عظمای ولایت هستند فراموش نکنند و به نیازهای اساسی مردم توجه ویژه نشان دهند.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: سران سه قوه در سال 91 با برگزاری جلسات متعدد در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کردند، اما در مواردی کوتاهی‎ها و تخلفاتی نیز از برخی سر زد که موجب ناراحتی ایشان و مردم فهیم و بصیر ایران اسلامی شد.

وی خاطرنشان کرد: مسائل و حوادثی که در مجلس به وقوع پیوست خلاف منویات معظم له بود که بارها در سخنرانی‎های مختلف خود سران سه قوه را به وحدت توصیه می‎کردند و باید به این نکته اذعان کرد که مردم با همه مشکلات اقتصادی که امروز با آن درگیر هستند، در پیروی از دستورات و منویات مقام معظم رهبری به ویژه راهپیمایی 22 بهمن ماه سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که تا پای جان در پیروی از ولایت و اطاعت از رهبری ایستاده‎اند.

انتهای پیام/66007/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول