اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پیست تاریک‌ دره همدان

مربیان اسکی کارت مربیگری درجه 3 می‌گیرند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت اسکی استان همدان از برگزاری کلاس بازآموزی مربی‌گری درجه 3 با حضور مربیان اسکی از استان‌های اردبیل و همدان در پیست تاریک‌ دره همدان خبر داد.

مربیان اسکی کارت مربیگری درجه 3 می‌گیرند

ایرج جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار کرد: کلاس بازآموزی مربی‌گری درجه 3 اسکی آلپاین با حضور 25 نفر از اسکی‌بازان همدانی و شش اسکی‌باز از استان اردبیل در پیست اسکی تاریک‌دره همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: مرحله دوم و بازآموزی این کلاس مربی‌گری با حضور اسکی‌بازان آقا و خانم دایر شده و با اعطای کارت درجه 3 به مربیان حاضر در این کلاس به انجام خواهد رسید و از روز دوشنبه 21 اسفند‌ماه به مدت چهار روز در پیست تاریک‌دره همدان برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت اسکی استان همدان ادامه داد: در کلاس مربی‌گری درجه 3 اسکی آلپاین که به میزبانی همدان برگزار می‌شود لطف‌الله مقدیه، علی ساوه‌شمشکی و رحیم ساده‌درودی مدرسان فدراسیون اسکی کشور تدریس می‌کنند.

وی ادامه داد: مربیان حاضر در این دوره بازآموزی رئوس برنامه‌های مشخص شده را زیر نظر این مربیان پیشکسوت فرا می‌گیرند.

جباری خاطرنشان کرد: قرار بود هفته گذشته همدان میزبان مسابقات نوجوانان قهرمانی کشور باشد که به دلیل ذوب برف در پیست تاریک‌دره همدان این مسابقات به تعویق افتاد‌ اما در سه روز گذشته شاهد بارش خوب برف در دامنه و قله‌های الوند بودیم که قطعاً تأثیر خوبی در روند برگزاری این کلاس بازآموزی خواهد گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این کلاس مربی‌گری با احتساب نمرات مرحله اول و بازآموزی به قبول‌شدگان در آزمون تئوری و عملی مدرک درجه 3 مربیگری اسکی اعطا می‌شود.

در حال حاضر استان همدان از 30 مربی دوره‌ دیده و دارای مدرک مربی‌گری در رشته اسکی سود می‌برد و در کلاس‌های مختلف در تنها پیست استان همدان پیست تاریک دره مشغول تربیت و آموزش علاقه‌مندان به این رشته مفرح زمستانی هستند.

انتهای پیام/89020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول