اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت اسکیت همدان تأکید کرد

برخورداری از سالن اختصاصی، عامل موفقیت اسکیت هاکی همدان

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت اسکیت همدان گفت: کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر توسط تیم اسکیت هاکی دانشگاه آزاد همدان افتخار بزرگی برای ورزش همدان است که داشتن سالن اختصاصی برای تمرینات موثرترین دلیل این موفقیت بود.

برخورداری از سالن اختصاصی، عامل موفقیت اسکیت هاکی همدان

سید نیما الحسینی همدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: برای نخستین بار یک تیم از همدان موفق شد در مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی آقایان باشگاه‌های کشور صاحب عنوان شود و این نشانگر رشد این رشته جدید در بین ورزشکاران استان است.

وی افزود: پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی آقایان باشگاه‌های کشور قرار بود با شرکت هشت تیم برگزار شود که در نهایت با انصراف دو تیم، با حضور تیم‌های پویا تهران، دانشگاه آزاد همدان، جوانان انقلاب تهران، نزاجا، مهرآریا خمینی‌شهر و امیدان قم طی چهار دور در شهرهای مختلف به انجام رسید.

دبیر هیئت اسکیت همدان در ادامه با اشاره به سالن اختصاصی که در اختیار این تیم قرار گرفته بود تصریح کرد: با پیگیری‌های عبدالله‌زاده رئیس هیئت استان و همچنین مساعدت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان یک سالن چندمنظوره ورزشی در اختیار هیئت استان قرار گرفت تا تیم دانشگاه آزاد به عنوان نماینده استان در رقابت‌های لیگ برتر تمرینات منظمی را در این سالن انجام دهد.

وی اضافه کرد: حضور مازیار قربانی از بازیکنان تیم ملی اسکیت هاکی کشور و تمرینات منظم این تیم زیر نظر قربانی به عنوان سرمربی، باعث شد تا ضمن قهرمانی در پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی آقایان باشگاه‌های کشور نخستین عنوان در لیگ استان را در این رشته رقم بخورد.

الحسینی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر این‌که حضور و حمایت دانشگاه آزاد واحد همدان چه میزان در کسب این موفقیت تأثیرگذار بوده است خاطرنشان کرد: باید تشکر ویژه‌ای از مدیران تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد همدان داشته باشم که به خوبی از این تیم حمایت لازم را به عمل آوردند و باعث شدند بدون دغدغه‌ این تیم راهی مسابقات لیگ برتر شود و نماینده شایسته‌ای برای ورزش همدان باشد.

وی متذکر شد: با توجه به علاقه‌مندی جوانان و نوجوانان در سطح استان به رشته مفرح اسکیت در سال‌های اخیر با کسب این عنوان قهرمانی مسئولیت دست‌اندرکاران رشته اسکیت در همدان سنگین‌تر شده است.

دبیر هیئت اسکی استان همدان ابراز داشت: امیدواریم که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال آینده در رشد و گسترش این رشته اقدامات خوبی را انجام دهیم.

وی در پایان ضمن تشکر از همه مسئولان ورزش استان که در کسب این موفقیت دخیل بودند اذعان کرد: موفقیت در یک رشته ورزشی به عوامل زیادی بستگی دارد که جا دارد از مسئولان ورزش استان و دانشگاه آزاد همدان تشکر شود که با حضور و حمایت مالی و معنوی باعث شدند تا نخستین مقام قهرمانی در بالاترین سطح رشته اسکیت هاکی برای استان همدان به دست بیاید.

پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی آقایان باشگاه‌های کشور که با حضور تیم‌های پویا تهران، دانشگاه آزاد همدان، جوانان انقلاب تهران، نزاجا، مهرآریا خمینی‌شهر و امیدان قم در جریان بود بعد از چهار مرحله مسابقه با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اسلامی همدان به پایان رسید و تیم‌های مهرآریای خمینی شهر و جوانان انقلاب نیز در جایگاه دوم و سوم جای گرفتند.

انتهای پیام/89020/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول