اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرجهاد کشاورزی دامغان خبر داد

آغاز عملیات اجرایی 19 کیلومتر جاده بین مزارع در دامغان

خبرگزاری فارس: مدیرجهاد کشاورزی شهرستان دامغان از آغاز عملیات اجرایی احداث 19 کیلومتر جاده بین مزارع در ماه گذشته خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی 19 کیلومتر جاده بین مزارع در دامغان

عباس علیان‏نژاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان از آغاز عملیات اجرایی 19 کیلومتر جاده بین مزارع در ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این پروژه حدود یک‌هزار و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی پیش‏بینی شده است.

وی افزود: احداث دو باب استخر ذخیره آب کشاورزی به حجم حدود سه هزار مترمکعب، آغاز عملیات اجرایی احداث دو کیلومتر کانال بتنی انتقال آب کشاورزی، احیا، مرمت و لایروبی دو رشته قنات و آغاز عملیات اجرایی برق‏رسانی به جاده‏های کشاورزی به طول دو هزار و 500 متر از مهم‏ترین اقدامات جهاد کشاورزی شهرستان دامغان در بخش آب و خاک در بهمن‌ماه بوده است.

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان دامغان تصریح کرد: حدود یک‏هزار و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی برای این پروژه‏ها پیش‏بینی شده است.

علیان‏نژاد گفت: بهره‏برداری از 17 پروژه در شهرستان دامغان با اعتباری بالغ بر 17 هزار و 358 میلیون ریال، نظارت بر مراکز جمع‏آوری شیر، تشکیل 15 پرونده برای متقاضیان موافقت اصولی و تمدید پروانه و بازدید از پنج طرح متقاضیان واحدهای دامداری برای صدور پروانه تأسیس از مهم‏ترین اقدامات این مدیریت در ماه گذشته بوده است.

وی پیگیری برای جذب بیش از 20 میلیارد ریال تسهیلات طرح توسعه، اجرای تغذیه باغ‏ها و مبارزه با آفات در سطح دو هزار و 200 هکتار، نظارت بر توزیع 320 تن انواع کود شیمیایی، پیگیری برای مشارکت حداکثری بهره‏برداران در نظام صنفی کارهای کشاورزی و توزیع بیش از 440 هزار لیتر حواله سوخت بین بهره‏برداران را از دیگر اقدامات این مدیریت در ماه گذشته دانست.

انتهای پیام/74002/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول