اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار رئیس کل بیمه مرکزی به خودروسازان:

کریمی: خودروهای ناایمن بیمه نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس کل بیمه مرکزی با اعلام هشدار به خودروسازان بدون تعیین ضرب‌الاجل تاکید کرد: خودروهای ناایمن از این پس بیمه نمی‌شوند.

کریمی: خودروهای ناایمن بیمه نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری شامگاه شنبه با حضور سید محمد کریمی رئیس کل بیمه مرکزی ایران، استاندار مازندران، مدیرکل اقتصاد و دارایی مازندران، دادستان استان، مدیر کل زندان‌های مازندران و جمعی از مسئولان استان، مراسم آزادسازی زندانیان دیه ناشی از تصادفات رانندگی با همکاری شورای هماهنگی بیمه‌ها  و ستاد دیه مازندران برگزار شد.

سید محمد کریمی رئیس کل بیمه مرکزی ایران در این مراسم با اعلام رسمی دیه 152 میلیون تومانی برای ماه حرام و 126 میلیون تومان برای ماه غیر حرام خطاب به خودروسازان تصریح کرد: اگر خودروسازان نکات ایمنی ساخت خودرو را رعایت نکنند بیمه‌ها نیز در ارائه خدمات و مقررات خود تجدید نظر می‌کنند.

وی این مسئله را یک هشدار جدی به خودروسازان قلمداد کرد و اظهار داشت: صنعت بیمه و پلیس بر اساس تعامل این هشدار را عملی می‌کنند.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران با اشاره به اینکه بیمه موتورسیکلت‌سواران باید جدی گرفته شود، گفت: در حال حاضر از هر چهار حادثه و تصادف، طرف سه تصادف آن موتور سیکلت هستند.

وی اعلام کرد: از سه طرف نیز یکی از آنها در تصادف‌ها به فوت و از کارافتادگی منجر می‌شود.

کریمی با اعلام اینکه از 9 میلیون موتور سیکلت در کشور 7 میلیون موتور بیمه نیستند، میزان تصادف در مازندران را بالا دانست.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران ضریب نفوذ بیمه در کشور را پایین دانست و افزود: باید با کار اطلاع رسانی، ضریب نفوذ بیمه را در کشور افزایش داد.

انتهای پیام/2296/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول