اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به موجب تفاهم‌نامه پارک علم و فناوری و شرکت پیشگامان

نخستین مرکز بورس ایده در یزد تشکیل شد

خبرگزاری فارس: امروز پارک علم و فناوری یزد و شرکت پیشگامان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند تا نخستین مرکز بورس ایده در یزد راه‌اندازی شود.

نخستین مرکز بورس ایده در یزد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، این تفاهم‌نامه،‌ بعد از ظهر امروز طی مراسمی با حضور مسئولان پارک علم و فناوری و شرکت پیشگامان برگزار شد و به موجب آن، نخستین بورس ایده در پارک علم و فناوری استان یزد راه‌اندازی شد.

مقدمات ایجاد این مرکز با امضای این تفاهم‌نامه در راستای ایجاد زمینه تجاری‌سازی ایده‌ها، جذب سرمایه‌گذار، تبدیل ایده‌های رسیده به فناوری و تولید فناوری جدید فراهم شده و پیشگامان برای پشتیبانی از این مرکز همکاری  می‌کند.

یکی از مواردی که در نقشه کارآفرینی تا سال 1404 به عنوان الزامات اجرایی شدن نقشه کارآفرینی پیش‌بینی شده است، بحث راه‌اندازی سازمان نظام کارآفرینی است که به موجب آن، ایجاد بورس ایده مجازی مطرح و استان یزد در این زمینه پیشگام شده است.

به موجب بند "د" ماده 17 قانون برنامه پنجم دولت برای توسعه و انتشار فناوری و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، برگزاری جشنواره‌های ملی ایده‌های برتر که باید به تولید محصول سوق داده شود و مرکز بورس ایده، با شناسایی ایده‌های نو و تعامل بین ایده‌پرداز و سرمایه‌گذار در راستای تولید و حمایت از نخبگان در استان‌ها اقدام می‌کند.

نخستین مرکز ایده استان یزد نیز امروز در همین راستا در استان یزد راه‌اندازی شد.

در این مرکز که به صورت مجازی فعالیت خواهد کرد، علاوه بر ایده‌های ایده‌پردازان، طراحان و نخبگان نیز می‌توانند از وجود سرمایه‌گذاران سود برده و نیازهای خود را از این طریق برطرف کنند.

به گزارش فارس، این مرکز در پارک علم و فناوری استان یزد از امروز به طور مجازی راه‌اندازی شد و شرکت پیشگامان از این مرکز پشتیبانی خواهد کرد.

انتهای پیام /2426/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول