اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ساری:

20 مدرسه شهری ناحیه 2 ساری خیرساز است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری گفت: 20 مدرسه شهری ناحیه دو ساری توسط خیران ساخته شد.

20 مدرسه شهری ناحیه 2 ساری خیرساز است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، شعبان شاکری در مراسم تجلیل از خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار ناحیه دو مرکز مازندران اظهار داشت: 20 مدرسه ناحیه دو ساری از سوی خیران مدرسه‌ساز ساخته و یا زمینی برای این منظور اهداء شد.

وی افزود: عموم مدارس روستایی و مناطق دور دست با مشارکت خیران مدرسه‌ساز ساخته و یا اهدای زمین شده است.

شاکری با اشاره به اینکه اولیای دانش‌آموزان و مدارس با عنوان مدرسه‌یار در سال تحصیلی جاری حامی ما در هوشمندسازی مدارس بودند، تصریح کرد: خیران مدرسه‌ساز در ناحیه دو شهرستان ساری اقدامات ماندگاری از خود به جای گذاشتند که می‌توان از بزرگانی همچون زنده یاد عبدالحمید داراب، ترنم گلیم فروش، مسعود عظیمی، شهید میرحمزه و هدی صمدایی نام برد.

وی افزود: 100 درصد کلاس‌های پایه ششم ابتدایی و 85 درصد سایر پایه‌ها هوشمندسازی شدند که در این راستا 160 کلاس درس مدارس راهنمایی و متوسطه نیز مجهز به تکنولوژی نوین آموزشی شدند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری با بیان اینکه تجلیل از خیران مدرسه‌ساز در همه مدارسی که با حمایت خیران احداث شده است، برگزار می‌شود، گفت: گره‌گشایی از کار دیگران، اقدام خیر و سنت حسنه‌ای است که باید به نسل آینده منتقل شود.

وی اهداف جشنواره تجلیل از خیران را برشمرد و خاطرنشان کرد: احیاء و تداوم فرهنگ و سنت حسنه خیر و انجام کار نیک، کمک به مدارس، مشارکت خیرین در امر مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری، تقدیر از خیران و انتقال این سنت حسنه اسلامی به نوجوانان و جوانان جامعه دین‌مدار از جمله این اهداف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/86006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول