اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

4 بار کک‌سازی سوادکوه کلنگ خورد/ مجتمع هنوز به بهره‌برداری نرسیده است

خبرگزاری فارس: نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: چهار بار کک‌سازی سوادکوه کلنگ خورده و هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

4 بار کک‌سازی سوادکوه کلنگ خورد/ مجتمع هنوز به بهره‌برداری نرسیده است

سیدهادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه، با اشاره به این مطلب که جلسات تخصصی و کارشناسی بیشتری درباره توانمندی‌های حوزه انتخابیه باید برگزار کنیم، گفت: تا مسئله پیدا نشود راه حلی هم برای آن پیدا نخواهد شد.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه با برداشت رودخانه‌ای و زمین‌های کشاورزی موافق نیستم، ولی برای کسانی که معیشت آنان در این مسیر است باید چاره‌اندیشی کرد، افزود: نعمات خداوند در دل زمین و کهکشان‌ها را باید کشف و از آن بهره‌برداری کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جنگ امروز دنیا بر سر منابع است، خاطرنشان کرد: در اکتشاف دریایی کمترین کار را انجام دادیم و در اکتشاف زمین هم مشکل داریم.

وی با اشاره به اینکه هر چه عطش بخش خصوصی و دولتی به سمت تولید برود موجب افزایش انگیزه‌ها را فراهم خواهد آورد، افزود: امروز تولید خط مقدم ماست و خام‌فروشی را خون‌فروشی می‌دانم و خودمان باید خلوص محصولات‌مان را آنقدر افزایش دهیم تا در بازار مصرف مورد استفاده قرار گیرد، نه به صورت فرآوری شده به ما برگردد.

حسینی با بیان این مطلب که تا چهار بار کک‌سازی سوادکوه کلنگ خورده است و هنوز به بهره‌برداری نرسید، یادآور شد: از آیت‌الله نظری که عالم و بزرگ منطقه ماست درباره کک‌سازی و  عدم راه‌اندازی آن خجالت می‌کشم.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی شهرک صنعتی فولاد در سوادکوه را واجب ارزیابی کرد و آن را موجب تکمیل فرآوری دانست.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه اهن با دست خالی پدران ما ساخته شد و آنان خواستند و توانستند، یادآور شد: 400 سال پیش پدران ما با وسائل ابتدایی، آب‌بندان‌هایی با صد‌ها هکتار راه‌اندازی کردند و امروز مازندران جزء سه استان آخر کشور در بحث آب و مسائل پیرامون آن است.

وی، اکتشاف و تجهیز را از مهم‌ترین مسائل معدنی سوادکوه ذکر کرد و اذعان داشت: مجری طرح کک‌سازی را از البرز مرکزی جدا کردیم تا مدیر ذغال‌سنگ برای تجهیز معادن و مجری کک‌سازی برای مدیریت آن برنامه‌ریزی و تلاش کنند.

انتهای پیام/86015/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول