اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

استکبار در منطقه به دنبال آتش فرقه‌ای و فتنه مذهبی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: استکبار جهانی به دنبال برافروزی آتش فرقه‌ای و مذهبی در منطقه است و در این مسیر از همه توان خود استفاده می‌کند.

استکبار در منطقه به دنبال آتش فرقه‌ای و فتنه مذهبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه شوشتر اظهار کرد: استکبار جهانی همه ترورهای پاکستان را سامان‌دهی می‌کند و در این باره مقصر اصلی است.

وی با اشاره به اینکه کشتارها در پاکستان جهت‌دار است، افزود: کشتارها و ترورها در پاکستان تنها در راستای ایجاد تفرقه و شکاف مذهبی است و در این باره تلاش زیادی شده است.

وی خاطر نشان کرد: دولت آمریکا و همدستانش در راستای رسیدن به اهداف پلید خود حاضر به هر اقدامی هستند و در این باره در پاکستان دست به کشتار مردم زده‌اند.

*کشتار مسلمامان هدف اصلی استکبار است

امام جمعه شوشتر اظهار کرد: استکبار جهانی تنها به دنبال آن است که جنگ‌هایی به وجود آورد که در دو سوی جبهه مسلمانان باشند و در این باره تلاش زیادی را به کار بسته است.

وی با اشاره به اینکه حفظ وحدت در پاکستان اهمیت زیادی دارد، افزود: باید کوشید تا در پاکستان امنیت پایدار مستقر شود و در این باره از همه توان خود استفاده خواهیم کرد.

وی ضمن محکوم کردن این ترورها خاطر نشان کرد: مبارزه با تروریسم به ویژه تروریسم دولتی اهمیت بسیار زیادی دارد که باید در دستور کار همه نهادها و دولت‌های منطقه قرار گیرد ولی برخی کشورها و دولت‌ها خود ترورهای منطقه را برنامه‌ریزی می‌کنند که این امر بسیار زشت و ناپسند است.

*وزارت امور خارجه سیاست صحیح اتخاذ کند

امام جمعه شوشتر اظهار کرد: وزارت امور خارجه ایران اسلامی در راستای حفظ جان مسلمانان در پاکستان تلاش کند و در این مسیر سیاست‌های صحیح را اتخاذ کند.

وی خاطر نشان کرد: هر دولتی برای حفظ امنیت مردمش مسئولیت دارد و ایران اسلامی باید این مسئولیت را به دولت و مقامات پاکستان تذکر دهد.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول