اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری کرج بازسازی بافت‌های فرسوده است

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری کرج بازسازی و ساماندهی بافت‌های فرسوده مسکونی در این کلانشهر است.

مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری کرج بازسازی بافت‌های فرسوده است

سیدعلی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با توجه به اینکه کلانشهر کرج دارای بافت‌های فرسوده بسیاری است لذا ساماندهی و بهسازی این بافت‌ها باید هر چه سریع‌تر انجام شود که براساس تمهیدات اندیشیده شده این مهم در دستور و اولویت کاری مسئولان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ارائه تسهیلات ویژه به افرادی که برای بهسازی و ساماندهی منازل فرسوده خود اقدام می‌کنند، یکی از مهم‌ترین خدماتی است که از سوی شهرداری انجام شده است.

شهردار کرج تأکید کرد: برخی از منازل در این کلانشهر بسیار فرسوده هستند که با کوچکترین حادثه‌ای دچار تخریب شده و حوادث جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.

آقازاده در ادامه سخنان خود از رشد و توسعه زیرساخت‌های این کلانشهر خبر داد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت و نیاز به توسعه زیرساخت‌ها براساس تمهیدات اندیشیده شده این مهم در کلانشهر کرج روند رو به رشدی داشته است.

شهردار کرج گفت: البته با توجه به اینکه ما در زمینه زیرساخت‌ها با ضعف همراه بودیم و تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم اما زیرساخت‌های کرج نسبت به گذشته با رشد همراه بوده است.

وی اظهار داشت: اکنون روند توسعه فضای سبز، شبکه فاضلاب، جمع‌آوری آب‌های سطحی، توسعه سیستم جمع‌آوری زباله، محل دفن و انتقال زباله، ایمن‌سازی معابر و ساخت و سازها در مسیر مناسبی قرار گرفته است.

انتهای پیام/2302/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول