اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نور:

جنایت در پاکستان ادامه کینه‌توزی علیه قرآن است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان نور گفت: کشتار و جنایت دشمنان در پاکستان، ادامه کینه‌توزی علیه قرآن و اهل بیت(ع) است.

جنایت در پاکستان ادامه کینه‌توزی علیه قرآن است

حجت‌الاسلام رجبعلی گرگانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نور با محکوم کردن کشتار شیعیان پاکستان این جنایت هولناک را کینه‌توزی علیه قرآن و اهل بیت ذکر کرد و اظهار داشت: ناتوانی دنیای کفر و احساس پوچی در مقابل قرآن و ولایت آنان را وادار به اینگونه حرکات مذبوحانه می‌کند.

وی تصریح کرد: دشمن به زعم باطل خود برای مقابله با بیداری اسلامی و بیداری مردمی در سطح جهان دست به چنین جنایاتی و اعمال مذبوحانه می‌زند و غافل از این است که مسلمانان جهان با اتحاد و انسجام اسلامی با تمسک به پیام قرآنی «واعتصموبحبل الله و...»به مقابله با استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل و ایادی سلفی و تکفیری آنان خواهند پرداخت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نور ابراز داشت: تمام مسلمین جهان با حفظ وحدت در محکومیت کشتار شیعیان تمام نیروهای خود را متوجه استکبار جهانی خواهند کرد و نفرت و انزجار خویش را نثار این جلادان و یزیدیان زمان می‌کنند.

گرگانی افزود: مسلمانان جهان با فهم، هوش و بصیرت سیاسی خود راه‌های مقابله با دشمنان دین را از قرآن و اهل بیت(ع) آموخته و یقین دارند گفتمان استقلال، عزت و حکومت جهانی اسلام به رهبری مقام معظم رهبری در جهان اسلام و بشریت عالم‌گیر شده است.

وی گفت: قرن امروز، قرن غلبه مستضعفان، محرومان و نابودی مستکبران خواهد بود و زمینه برای ظهور منجی عالم بشریت در حال آماده‌شدن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نور در پایان تصریح کرد: سپاهیان و بسیجیان شهرستان نور همراه امت اسلامی ایران و مسلمانان دیگر کشورهای اسلامی این کشتار بی‌رحمانه و مظلومانه را محکوم کرده و انزجار خویش را از استکبار و حمایت قاطع خود را از این مسلمانان اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول