اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان صورت گرفت

تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بناب

خبرگزاری فارس: طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بناب در لبیک به دعوت مراجع تقلید و در محکومیت کشتار شیعیان پاکستان ضمن تعطیل کردن کلاس‌های درس، در مسجد حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) این شهرستان تجمع کردند.

تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حوزویان شهرستان بناب صبح امروز در این تجمع با محکوم کردن حوادث خونبار پاکستان و تسلیت به خانواده‌های داغدار و بازماندگان کشته شدگان، خواستار پیگیری جدی این موضوع به ویژه از سوی دولت پاکستان و محاکمه عاملان این حوادث شدند.

بنا بر این گزارش در این تجمع اعتراض آمیز که سایر قشرهای مختلف مردم بناب نیز در کنار حوزویان حضور یافته بودند، مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) بناب ضمن محکوم کردن کشتار بی‌رحمانه شیعیان در پاکستان گفت: کشتار بی‌رحمانه و فجایع خونبار پاکستان دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

حجت‌الاسلام شیخ مجید باقری بنابی افزود: گروه‌های سلفی و وهابی هر روز مسلمانان بسیاری را به خاک و خون می‌کشند که جا دارد دولت پاکستان با این فجایع برخورد کند.

وی سکوت مجامع بین‌المللی را در قبال کشتار شیعیان پاکستان محکوم کرد.

در حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان 130 هزار نفری بناب واقع در120 کیلومتری جنوب استان آذربایجان‌شرقی قریب به 700 طلبه خواهر و برادر مشغول تحصیل علوم دینی و اسلامی هستند.

انتهای پیام/60004/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول