اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازگشت سرما به شهر زنجان

دمای زنجان شش درجه افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به افزایش ابر در آسمان استان زنجان گفت: دمای صبح امروز این شهر در مقایسه با دیروز شش درجه افزایش یافته است.

دمای زنجان شش درجه افزایش یافته است

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان برای امروز و فردا را صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: استان طی این مدت شاهد بارش برف و باران خواهد بود.

وی بارش‌های پیش‌بینی شده برای استان زنجان را طی دو روز شنبه و یکشنبه باران و برف اعلام کرد و افزود: بارش‌ها طی این دو روز قابل توجه خواهد بود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان به قطع وزش باد طی روزهای آینده اشاره و تصریح کرد: وزش باد در استان زنجان معمولی خواهد بود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد بارندگی طی یک هفته آینده گفت: هواشناسی وضعیت جوی را در استان زنجان طی یک هفته آینده بعد از روزهای شنبه و یکشنبه صاف پیش‌بینی کرده است.

یاغموری با اشاره به عدم تغییر قابل توجه دما طی چند روز آینده اضافه کرد: با توجه به ابری بودن آسمان استان، دمای امروز صبح زنجان نسبت به دیروز در همین ساعت شش درجه افزایش یافته است.

وی حداقل دمای زنجان را طی 24 ساعت گذشته سه درجه زیر صفر اعلام کرد و افزود: حداکثر دمای این شهر در روز گذشته به هفت درجه بالای صفر رسید.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه طی روز گذشته سردترین دما از دو شهر خرم‌دره و ابهر گزارش شده است، اضافه کرد: پایین‌ترین دمای این دو شهر در روز گذشته چهار درجه زیر صفر بوده است.

وی آب‌بر را با 13 درجه بالای صفر در ساعات بعدازظهر دارای بیشترین دما در روز گذشته اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول