اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مهدیشهر:

سخنان رهبری در هر زمینه‏ای فصل‏الخطاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهدیشهر گفت: همه باید بدانند که سخنان رهبری در هر زمینه‏ای، فصل‏الخطاب بوده و پیروی از آن واجب است.

سخنان رهبری در هر زمینه‏ای فصل‏الخطاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، حجت‏الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان شهرستان مهدیشهر به نشست اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری و دیدار نمایندگان استان‏ها در این مجلس با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه این مجلس هم‏چون دوره‏های قبل آن به خوبی و باشکوه خاصی برگزار شد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری بار دیگر منویات خود را در رسیدگی به مردم و به خصوص محرومان و نیازمندان جامعه بیان کردند.

امام جمعه مهدیشهر با تاکید بر اینکه بیانات ولی امر مسلمین جهان بسیار زیبا و امیدوارکننده بود و روح تازه‏ای در جامعه اسلامی ایران دمید، گفت: همه باید بدانند که سخنان رهبری در هر زمینه‏ای، فصل‏الخطاب بوده و پیروی از آن بر همه واجب است.

بارانی ادامه داد: رهبری در بیانات ارزشمند خود در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری، مشکلات دشمنان اسلام و انقلاب را در برهه کنونی غیرقابل حل و بسیار بزرگ‏تر از مشکلات داخلی ایران اسلامی دانستند و این بسیار برای ما امیدبخش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، به مباحث مطرح شده از سوی اعضا و شماری از مسئولان در نشست اخیر مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد.

امام جمعه مهدیشهر تصریح کرد: در این نشست بار دیگر همه بر قانون‏مداری و احترام به حقوق افراد تاکید داشتند و از همه مردم و مسئولان خواستند تا اخلاق‏مداری را سرلوحه کارها و اقدامات خویش قرار دهند.

بارانی بر لزوم رعایت اخلاق و تلاش در راستای رفع مشکلات معیشتی و اجتماعی مردم تاکید کرد و از مسئولان کشورمان خواست تا بیشتر به نیازمندان و محرومان رسیدگی کنند.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول