اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسوه‌های بیدار-25

شیخ‌اسدی: رهبری بر انتقال ارزش‌ها در قالب هنر تأکید دارند

خبرگزاری فارس: سرپرست گروه تواشیح سپاه ثارالله کرمان گفت‌: نیاز است که سپاه به عرصه هنر ورود پیدا کند؛ چرا که امام خامنه‌ای سپاه را به انتقال ارزش‌ها و باورهای دینی در قالب هنر ترغیب و تشویق کردند.

شیخ‌اسدی: رهبری بر انتقال ارزش‌ها در قالب هنر تأکید دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، روح‌الله شیخ‌اسدی در حاشیه دومین جشنواره تئاتر، سرود و تواشیح سپاه پاسداران در سمنان اظهار داشت: این گروه، تواشیحی را در مدح امام رضا (ع) اجرا کردند.

وی با بیان اینکه کار سپاه هنرآفرینی در عرصه‌های مختلف است، افزود: سپاه بزرگ‏ترین هنر خود را در هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشت.

سرپرست گروه تواشیح سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: هنر زبان مردم است و در قالب هنر بهتر می‌شود ارزش‌ها را بیان کرد؛ چرا که تاثیری که هنر دارد، از یک سخنرانی یک ساعته و شاید هم از یک کتاب بیشتر است.

شیخ‏اسدی اظهار داشت: اگر سپاه به هنر ورود پیدا نکند، ارزش‌ها وارد هنر نخواهد شد؛ زیرا هنرمندان در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرده‏اند اما به ارزش‌ها نمی‏پردازند.

وی اضافه کرد: اگر سپاه و ارگان‌هایی مثل آن به هنر ورود پیدا کنند، قطعا هنرهای ماندگاری بر جای خواهند گذاشت؛ زیرا هنر با فرهنگ ما عجین است.

سرپرست گروه تواشیح سپاه ثارالله کرمان با ابراز رضایت از نحوه برگزاری این جشنواره، از برگزارکنندگان جشنواره به ویژه معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران، فرمانده سپاه استان سمنان، حوزه نمایندگی ولی فقیه و روابط عمومی استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در دومین جشنواره کشوری تئاتر، سرود و تواشیح سپاه پاسداران از 17 استان در قالب 18 گروه به تفکیک شش گروه سرود، شش گروه تئاتر و شش گروه تواشیح به مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.

در این جشنواره استان‌های زنجان، مازندران، خراسان شمالی، فارس، بوشهر، آذربایجان شرقی، یزد، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، خراسان جنوبی، کردستان، البرز، ایلام و چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

انتهای پیام/2249/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول