اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان خبر داد

صدور چهار هزار گواهی سلامت ورزشکاران گیلان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت پزشکی‌ورزشی گیلان از صدور چهار هزار و 27 گواهی سلامت برای ورزشکاران استان در سال جاری خبر داد.

صدور چهار هزار گواهی سلامت ورزشکاران گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مریم اسدی در جمع اعضای هیئت پزشکی‌ورزشی استان با اشاره به اینکه در سال 91 بالغ بر یک‌هزار نفر از خدمات آموزشی این هیئت بهره‌مند شدند، اظهار کرد: سال آینده کلاس‌های آموزشی پربارتری برگزار می‌شود.

وی، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به صورت مستمر برای افزایش اطلاعات ورزشکاران، پزشکیاران و مربیان استان در برخورد صحیح با ورزشکار آسیب‌دیده را یکی از اهداف اصلی کمیته آموزش ذکر کرد.

نایب رئیس هیئت پزشکی ورزشی گیلان ادامه داد: کلاس‌های آموزشی هیئت نقش مهمی در کاهش آسیب‌های ورزشی استان دارد.

وی اضافه کرد: در سال جاری 40 دوره آموزشی به صورت کلاس، کارگاه، سمینار و دوره‌های مدون با حضور یک‌هزار و 39 نفر از ورزشکاران، مربیان، معلمان ورزش و پزشکیاران برگزار شد.

اسدی با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در سال آینده، خاطرنشان کرد: سال آینده طبق نیاز سنجی در سطح استان برای هر رشته ورزشی یک دوره آموزشی اختصاصی برگزار می‌شود.

وی افزود: در راستای حفظ سلامت ورزشکاران و پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی، هیئت پزشکی‌ورزشی استان از ابتدای امسال تا کنون برای چهار هزار و 27 نفر از ورزشکار و مربیان استان گواهی سلامت صادر کرده است.

اسدی با تاکید بر ضرورت صدور گواهی سلامت برای ورزشکاران، یادآور شد: انجام معاینات ورزشکاران رشته‌های مختلف برای بررسی وضعیت جسمی و روحی آن ها فوق‌العاده مهم است.

وی متذکر شد: هیئت پزشکی استان در بخش صدور گواهی سلامت مانند دیگر بخش‌ها به بهترین نحو خدمات لازم را به ورزشکاران ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/84002/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول