اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

کیفیت نان در لنده رضایت‌بخش نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار لنده با اشاره به وضعیت نانوایی‌ها گفت: کیفیت نان در لنده رضایت‌بخش نیست، مسئولان چاره‌اندیشی کنند.

کیفیت نان در لنده رضایت‌بخش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید یدالله فاطمیان در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک تعیین نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: ولایت فقیه چراغ راه و هدایت کشور به سمت تعالی و پیشرفت است.

وی افزود: انتصاب به‌جا و شایسته حجت الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان روزنه امیدی است که ولایت برای سربلندی و پیشرفت این استان در نظر گرفته‌اند.

*اولویت بندی پروژه‌ها ضروری است

فرماندار لنده در ادامه با اشاره به کمیته برنامه‌ریزی اعتبارات در سال‌های گذشته گفت: در سال‌های گذشته اعتبارات در کهگیلویه تخصیص داده می‌شد ولی امسال با ارتقاء سطح سیاسی بخش به شهرستان کمیته برنامه‌ریزی در خود شهرستان تشکیل می‌شود.

فاطمیان با بیان این‌که کمیته برنامه‌ریزی شهرستان باید برنامه‌ها و پروژه‌ها را به صورت اولویت‌بندی مطرح و تصمیم‌گیری کند، تصریح کرد: همه ادارات باید پروژه‌های خود را به صورت اولویت‌بندی به فرمانداری ارسال تا در کمیته برنامه‌ریزی تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

* خرد کردن اعتبارات، مسکوت ماندن پروژه‌ها را به همراه دارد

وی افزود: از خرد کردن اعتبارات باید حذر کرد چرا که در گذشته این اقدام باعث رکود پروژه‌ها و مسکوت و ناتمام ماندن آن‌ها شده است.

رئیس شورای اداری لنده گفت: ادارات باید پروِژه‌های خود را به گونه‌ای طراحی کنند تا در مدت زمان معین بتوانند آن را به سرانجام برسانند.

وی در ادامه با اشاره به متعدد بودن جلسات در ادارات گفت: همه ادارات باید در تنظیم وقت جلسات خود دقت کافی را داشته باشند.

فاطمیان اضافه‌کرد: جلسات باید بازخورد عمومی داشته باشد و الا وقت تلف کردن است‌.

وی یادآور شد: اختلاف بین ادارات باید به صورت اداری حل و فصل و از ارجاع به مراجع قضایی جلوگیری شود.

* مسئولان الگوی مردم در برخورد با بیت‌المال

فرماندار لنده استفاده شخصی از وسایل دولتی را دست‌اندازی به بیت‌المال خواند و گفت: نگاه‌مردم به مسئولان‌ بوده و به عنوان یک الگو به آن نگاه می‌کنند.

وی افزود: ما باید الگوی خوبی برای مردم باشیم و همه جوانب را بسنجیم تا بتوانیم رضایت عمومی مردم را به دست آوریم.

فاطمیان در ادامه با اشاره به بدهی ادارات به نهادهای خدمات‌رسان اظهار کرد: همه ادارات باید از مدیران کل خود بخواهند تا معوقات و بدهی‌هایی که به نهادها و ادارات خدمات‌رسان دارند در اسرع وقت پرداخت کنند.

وی افزود: این نهادها حقوق و مزایای کارمندان خود را از دریافت هزینه‌های خدماتی پرداخت می‌کنند و این تأخیر در پرداخت باعث می‌شود نتوانند حقوق کارکنان خود را بپردازند.

*ستاد تسهیلات نوروزی لنده آماده استقبال از میهمانان نوروزی

فاطمیان به ستاد تسهیلات نوروزی اشاره کرد و گفت: کمیته‌های ستاد نوروزی شهرستان آمادگی استقبال از میهمانان نوروزی را داشته و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

فرماندار لنده افزود: مدارس و خوابگاه شبانه‌روزی الزهرا(س) برای پذیرایی و استقرار میهمانان نوروزی آماده و راه‌اندازی شده است.

فاطمیان با اشاره به اقدامات مجمع امورصنفی در شهرستان لنده گفت: گشت و بازرسی ویژه قبل و ایام نوروز باید در سطح شهرستان راه‌اندازی شود.

رئیس شورای اداری لنده افزود: بازرسی از مغازه‌ها و خصوصاً نانوایی‌ها در ایام نوروز ضروری بوده و باید به صورت متناوب انجام شود.

وی خاطرنشان ساخت: کیفیت نان در لنده رضایت بخش‌ نیست و مسئولان باید تدابیر لازم را در این خصوص بیندیشند.

انتهای پیام/82013/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول