اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

‌کیفیت مطلوب نان ‌حق مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: ارتقای کیفیت نان مطالبه واقعی و به‌حق مردم است.

‌کیفیت مطلوب نان ‌حق مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان تعزیرات آرد و نان این شهرستان گفت: کارگاه آموزشی نانوایان برای آشنایی ایشان از نوع پخت نان و افزایش کیفیت نان تشکیل شد.

وی با اشاره به هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: دولت پس از هدفمندی یارانه‌ها، ماهانه مبلغی را به عنوان یارانه نان پرداخت می‌کند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: پیش از این آرد ارزان به نانوایی‌ها داده می‌شد ولی سیاست دولت بر این است که این صنف نیز همچون صنوف دیگر رقابت داشته باشند.

وی تصریح کرد: دولت تلاش دارد که نانوایی‌ها رقابت داشته و کیفیت نان خود را افزایش دهند.

نوری‌پور با اشاره به تشویق نانوایان موفق اضافه کرد: هر نانوایی که بتواند با ارائه نان خوب به مردم موجب رضایتمندی ایشان را فراهم کند، مورد تشویق ما قرار می‌گیرد.

وی افزود: امروز به دنبال ارتقای کیفیت نان هستیم و مطالبه واقعی و به‌حق مردم نیز همین است که باید نانوایان تلاش کنند تا نان مرغوب و با کیفیت تحویل مردم دهند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه از نظر عموم نان با کیفیت نان سفید است، گفت: متصدیان و کارشناسان بهداشت این نان را تایید نمی‌کنند و نان مرغوب باید سبوس‌دار باشد.

وی افزود: نیاز مردم بیشتر از همه کالاها به نان است و سبد غذایی مردم محسوب می‌شود.

نوری‌پور با بیان اینکه نان مصرف بیشتر مردم است، عنوان داشت: نان مورد استفاده مردم باید به صورت بهداشتی پخت و به مردم ارائه شود.

وی با اشاره به تلاش برای ارتقای سلامت جامعه تصریح کرد: نانوایان باید با پخت مناسب و ارائه نان سالم به مردم، سلامت ایشان را در نظر گرفته باشند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: اگر می‌خواهیم جامعه سالم داشته باشیم باید به نان اهمیت بدهیم.

انتهای پیام/73001/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول