اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تجارت بابل:

کیفیت نان بابل بهتر شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بابل گفت: کیفیت نان بابل بهتر شد.

کیفیت نان بابل بهتر شد

علی اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: شهرستان بابل در اجرای طرح شبنم در رتبه‌های برتر مازندران قرار دارد و برابر آخرین آمار دریافتی 260 هزار برچسب کد رهگیری بر روی کالاهای مشمول وارداتی نصب شد.

وی افزود: در پنج ماه گذشته از 5 هزار و 454 واحد صنفی در بابل بازرسی به عمل آمد که 520  واحد متخلف شناسایی شدند که از این تعداد 150 واحد به دلیل تخلف گران‌فروشی، 9 مورد کم‌فروشی، 12 مورد تقلب در کسب و 28 مورد عرضه کالای قاچاق به ارزش ریالی 4 میلیارد و 571 میلیون ریال جریمه و تعزیر شدند.

اصغری بازرسی از کارخانجات آرد را از مهم‌ترین اولویت اداره صنعت، تجارت و معدن بابل برشمرد و افزود: آرد و نان یک کالای استراتژیکی است که به صورت روزمره روند تولید نان از لحاظ کمیت، کیفیت و قیمت از سوی کارشناسان اداره صنعت، تجارت و معدن بابل مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی خبازان از نان 18 درصد سبوس‌دار استفاده کنند، افزود: با توجه به افزایش قیمت نان کیفیت نان نیز رو به بهبودی است.

اصغری تصریح کرد: در سطح کارخانجات آرد، تعاونی‌های توزیع و عمده‌فروشان و هم در سطح خبازی‌ها نظارت و بازرسی کامل انجام می‌شود.

وی در ادامه از توزیع مرغ منجمد با قیمت 5 هزار و 100 تومان در فروشگاه‌های کارکنان دولت، رفاه، اتکا و واحدهای صنفی خبر داد و افزود: واحدهایی که تمایل دارند برای تنظیم بازار نسبت به عرضه مرغ با قیمت 5 هزار و 100 تومان اقدام کنند، می‌توانند برای دریافت معرفی‌نامه به اداره صنعت، تجارت و معدن بابل مراجعه کرده و با نظارت بازرسان با نصب پارچه مرغ‌های تنظیم بازار نسبت به عرضه مرغ اقدام کنند.

اصغری اذعان داشت: به شدت با اخلال‌گرانی که درصدد تغییر در افزایش قیمت مرغ باشند، برخورد می‌شود.

انتهای پیام/86009/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول