اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گردشگری آمل خبر داد

آمادگی 130 واحد پذیرایی آمل در نوروز 92

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمل از آمادگی 130واحد پذیرایی این شهرستان برای نوروز 92 خبر داد.

آمادگی 130 واحد پذیرایی آمل در نوروز 92

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از آمل، محمدرضا شیدفر عصر امروز در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه براساس شیوه‌نامه ستاد تسهیلات سفر ترکیب ستاد در آمل انتخاب شده است، بیان کرد: شاید تنها شهرستانی باشیم که توانستیم این شیوه را به صورت کامل در آمل اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 90 درصد امنیت مسافران و گردشگران در شهرستان آمل تامین می‌شود، افزود: در آمل تمرکز حضور گردشگران را نداریم و این امر موجب می‌شود که ایجاد امنیت برای همه بخش‌ها دشوار باشد.

شیدفر با تاکید بر اینکه 9 پایگاه اورژانس در نوروز 92 برای خدمات‌رسانی به گردشگران آمادگی دارند، گفت: سه پایگاه هلال‌احمر نیز در محور هراز برای خدمات‌دهی تجهیز شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 130 واحد پذیرایی در شهرستان آمل برای نوروز 92 آمادگی دارند، تصریح کرد: آمل سه درصد تاسیسات گردشگری کشور را دارد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آمل با اعلام اینکه تورهای رایگان گردشگری در شهر آمل برای ایام نوروز تدارک دیده شده است، گفت: این تورها به صورت رایگان علاقه‌مندان را به بازدید از نقاط مختلف شهر آمل اعزام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه مراسم استقبال از نخستین مسافران نوروز در نخستین روز از فصل بهار در این شهرستان صورت می‌گیرد، افزود: این مراسم به همراه ارائه بسته‌های فرهنگی به گردشگران و مسافرانی که از محور هراز وارد مازندران می‌شود انجام می‌شود.

انتهای‌ پیام/‌86011/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول