اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول پینگ‌پنگ کشور

مقاومت قم در خانه از پتروشیمی مروارید پذیرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور در پی کسب سومین پیروزی خود در این فصل به مصاف تیم پتروشیمی مروارید عسلویه می‌رود.

مقاومت قم در خانه از پتروشیمی مروارید پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور برگشت مسابقات این فصل لیگ دسته اول پینگ پنگ مردان باشگاه‌های کشور در جدال حساس تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر این رشته، امشب پیگیری خواهد شد و یکی از بازی‌های مهم در قم به انجام می‌رسد.

در حالی که دو تیم صعود کننده به رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر پینگ پنگ مردان باشگاه‌های کشور از بین شش تیم حاضر در لیگ دسته اول انتخاب خواهند شد، مردان پینگ پنگ باز تیم مقاومت قم در دیداری حساس میزبان تیم صدرنشین پتروشیمی مروارید عسلویه خواهند بود.

پینگ‌پنگ بازان مقاومت قم که در دیدارهای قبلی خود امتیازات ارزشمندی از دست داده‌اند و در نیم فصل نخست بازی‌های این فصل یک پیروزی و چهار باخت کسب کردند، هم اکنون از دو بازی دور برگشت نیز یک برد و یک باخت در کارنامه دارند.

مقاومت قم پیش از مصاف خانگی امشب با تیم پتروشیمی مروارید عسلویه، یک پیروزی با ارزش در هفته نخست دور برگشت برابر تیم مدعی و سرشناس نفت و گاز گچساران به دست آورد و امید زیادی داشت که در دومین دیدار دور برگشت نیز پیروز باشد اما این اتفاق رخ نداد و به تیم هیئت فارس باخت.

مقاومت قم بعد از اینکه در هفته نخست دور رفت در سالن پینگ پنگ شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برابر میهمان خود تیم نفت و گاز گچساران به برتری جالب توجه پنج بر دو رسید، در هفته دوم نیم فصل دوم در میهمانی تیم هیئت فارس تن به شکست داد و حالا به دنبال آن است که سومین پیروزی این فصل را در دیدار خانگی با تیم پتروشیمی مروارید عسلویه از آن خود کند.

در جدول رده بندی رقابت‌ها تا پایان هفته دوم از دور برگشت لیگ دسته اول پینگ پنگ مردان باشگاه‌های کشور تیم پتروشیمی بندر مروارید که امشب میهمان تیم مقاومت قم است در صدر ایستاده، ضمن اینکه تیم سرسخت مناطق نفت خیز جنوب جدی‌ترین تعقیب کننده این تیم به شمار می‌رود.

انتهای پیام/78002/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول