اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون خبرگان کشاورزی اصفهان خبر داد

تصویب بازگشایی آب رودخانه زاینده‌رود در فروردین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون خبرگان کشاورزی استان اصفهان گفت: باز‌گشایی آب رودخانه زاینده‌رود یکی از مهم‌ترین مطالبات کشاورزان شرق اصفهان بوده و مصوب شده است که آب رودخانه زاینده‌رود در دهه سوم فروردین ماه سال آتی بازگشایی شود.

تصویب بازگشایی آب رودخانه زاینده‌رود در فروردین

اسفندیار امینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت کشاورزان شرق اصفهان اظهار کرد: کشاورزان حوزه زاینده‌رود برای بهبود وضعیت خود تعدادی درخواست از مسئولان استان و کشور داشته‌اند و درخواست‌های خود را برای مسئولان مطرح کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه تعدادی از این درخواست‌ها در جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور مورد تصویب قرار گرفته است، اضافه کرد: همچنین تعدادی از این درخواست‌ها نیز در جلسه‌ای که حسن کامران به عنوان نماینده مردم اصفهان در مجلس با وزیر نیرو در میان گذاشته بود، تصویب شده است.

مدیرعامل کانون خبرگان کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه این درخواست‌ها پس از ساعت‌ها کار کارشناسی مورد تصویب قرار گرفته است، تصریح کرد: در حال حاضر هر یک از دستگاه‌های اجرایی متولی رسیدگی به این مشکلات مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه باز‌گشایی آب رودخانه زاینده‌رود یکی از مهم‌ترین مطالبات کشاورزان شرق اصفهان بوده و مصوب شده است که آب رودخانه زاینده‌رود در دهه سوم فروردین ماه سال آتی بازگشایی شود، ادامه داد: رسیدگی به خسارات وارد شده به حق‌آبه‌داران حوزه زاینده‌رود نیز یکی از این مطالبات به شمار می‌رود.

امینی با اشاره به سایر مواردی که برای رسیدگی به مطالبات این کشاورزان تصویب شده است، تاکید کرد: رسیدگی به خسارات وارد شده به حق‌آبه‌داران حوزه زاینده‌رود، چگونگی نظارت نسبت به توزیع عادلانه آب رودخانه زاینده‌رود، پساب فاضلاب و چگونگی دخیل کردن بنگاه‌های اقتصادی برای برطرف شدن مشکل حق‌آبه‌داران از جمله این مصوبات است.

وی با تاکید بر اینکه این درخواست‌ها به صورت قانونی مصوب شده است، افزود: امیدواریم دستگاه‌های اجرایی به تعهدات خود عمل کنند و بازتاب این مصوبات به صورت عملیاتی در زندگی این کشاورزان مشاهده شود.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول